• ...Ahaha, wat is het toch grappig als je je dingen herrinert.

    Vooral als het telkens opnieuw gebeurt.

    Ik heb dus mijn 'fair share' van mannelijke vrienden, waarvan sommigen een lief hebben. En degenen met lief zijn (bij mij toch) vrienden die je echt niet ziet zitten aangezien je ze al hun hele leven kent. En ze zijn ook niet al te knap, maar daar blijft het bij ;]

    DUS. Ik zat met een goede vriend voor de pc, zie ik dat zijn vriendin online is. Ik wilde haar heel graag ontmoeten, aangezien ik weet wat een grappige sukkel hij is. En ik wilde zien waarmee hij geeïndigd was, omdat hij een lief had vóór mij (het is raar als diegene in kwestie een jaar jonger is en jij al vijf jaar liefloos bent) Zegt hij "Doen! De webcam staat op!" Dus hebben we gevideo-chat.

    Vroeg de vriendin - "Wie is dat?" Ik zwaaide gewoontjes.
    Zei de vriend - "Een vriendin!" en geloof me, dat was niet zo'n goed idee... hahahaa....
    Zegt de vriendin - "Vind je haar mooi?"
    Zegt hij - "Valt mee zeker." waarop ik gemaakt hem geweldig gekwetst aankijk.
    Zegt de vriendin - "Ik bedoel, is ze mooier dan mij?"
    Oh. Mijn. God.

    Zijn gezicht.

    Je had het moeten zien.

    Hij keek zo door de grond geslagen, werd helemaal hulpeloos, wist totaal niet hoe hij moest antwoorden.

    En toen kwam zijn zus binnen. Ze had het gehoord. Stonden wij daar samen onze lach in te houden.
    Zegt hij - "Tuurlijk niet!" waarop wij natuurlijk reageren - "Heee zeg!"

    Aaaah. Mensen plagen met een lief is fun.

    Vooral als die liefjes snel jaloers zijn. Pfft. x'D

    Hebben jullie al iets in dit genre meegemaakt? Ik ben zot van plezante verhalen! ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Chat schreef:
    (...)

    + Ik ben zelf ook jaloers ingesteld, maar dat is omdat ik zo'n geweldige vriend heb ik die gewoon niet kwijt wil raken aan een ander meisje. Ik zou het dus kwetsend vinden als iemand zoiets bij mij zou doen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou het ook niet leuk vinden moest een of andere meid waarvan ik het bestaan niet eens vanaf weet (aangezien ze aan hem vroeg wie jij was) opeens in mijn vriendje z'n kamer te zitten video-chatten. Maar aan de andere kant is het ook wel belachelijk van die vriendin om te vragen of hij je mooi vindt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Maeva schreef:
    Zoiets kan best kwetsend overkomen eigenlijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Skedaddle schreef:
    Ik zou het ook niet leuk vinden moest een of andere meid waarvan ik het bestaan niet eens vanaf weet (aangezien ze aan hem vroeg wie jij was) opeens in mijn vriendje z'n kamer te zitten video-chatten. Maar aan de andere kant is het ook wel belachelijk van die vriendin om te vragen of hij je mooi vindt.


    This exactly.
    Ik zou gewoon wachten tot ik alleen met hem was en dan vragen wat dat te betekenen had.
    Maar met mij had je een groot probleem gehad als je zo had gedaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn ex-vriendje had heel veel vrienden, waarvan het grootste deel meisjes waren, maar ik vond dat niet echt een probleem, omdat ik hem vertrouwde. Ik vind 't nogal dom van dat meisje dat ze meteen zo jaloers gaat reageren. :')

    Mijn vriend heeft ook wat meisjes als vrienden. Who cares? Ik vind het niet erg. Hij moet er namelijk ook mee leven dat ik ook gewoon jongens vrienden heb. Zolang je elkaar maar vertrouwt,


    "Ignite, my love. Ignite."