• Yo !
    Hebben jullie ook van die fantastische vrienden , die op het speelplein roepen dat je op een persoon bent terwijl dat niet het geval is ?
    Dus nu ga ik het een beetje uitgebreider vertellen :

    Ik ben naar het 1ste middelbaar gegaan en ik kwam in een klas met bijna allemaal onbekende personen , voor mij is dat een probleem want ik maak snel vrienden , zo ben ik dus ook goede maatjes geworden met een jongen laten we hem H. noemen .
    Ik kwam met hem super overeen we hebben samen gelachen , met elkaar gevochten ( wat betreft is sla hem en hij heeft door mij rugpijn ) enz .
    Wat denken dan mijn vriendinnen ? Dat ik in love met hem ben .......................
    Ze zijn dan echt nog zo achterbaks om op het speelpleintje te roepen dat ik op hem ben , en ze gaan ook naar hem toe en zeggen dat .
    Daardoor heeft hij zeker 1 maand niet meer ' normaal ' tegen mij gedaan .
    En ik vind het nu zo raar om gewoon met hem te p raten of gewoon iets tegen hem te zeggen .
    Want ik denk dan altijd dat hij denkt dat ik op hem verliefd ben .
    Iemand tips ?

    XxX the world is a cupcake !


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Zeg hem dat het niet zo is?


    quidquid excusatio prandium pro

    Een gesprek met hem hebben... Volgens mij is er niet echt een ander tip...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gewoon duidelijk zeggen dat je níét verliefd bent. Echte vrienden zouden jou geloven boven "zomaar meisjes" die dingen over het schoolplein roepen.


    People change, memory's don't.

    Nostalgie naar het eerste middelbaar...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gasai schreef:
    Een gesprek met hem hebben... Volgens mij is er niet echt een ander tip...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Celin schreef:
    Gewoon duidelijk zeggen dat je níét verliefd bent. Echte vrienden zouden jou geloven boven "zomaar meisjes" die dingen over het schoolplein roepen.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Celin schreef:
    Gewoon duidelijk zeggen dat je níét verliefd bent. Echte vrienden zouden jou geloven boven "zomaar meisjes" die dingen over het schoolplein roepen.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ze je maar aan het plagen waren, en als die jongen dan zo goedgelovig is om te denken dat het waar is (krul)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb dat ook maar dan veel erger.... bij mij is het zo dat de eene groep mensen denken dat ik in een relatie ben met bv S. dan denkt mijn klas dat ik in een relatie ben met H. en dan denkt weer een andere groep dat ik in een relatie ben met Z.!
    en ze gaan me nu ook een player en cheater noemen terwijl ik de helft van die jongens waarme ik volgens hun in een relatie ben niet eens ken!
    en dat allemaal dat ik niet met de meisjes uit mijn eigenklas om wil gaan omdat de helft racisten zijn en de andere helft supersaai en inderachtig! (ik ben blijven zitten dus yea....)
    tips:
    1. de mensen die het zeggen negeren
    2. het gewoon blijven ondkennen
    3. de jongen uitleggen dat jij echt niet verliefd bent
    4. netzo als vroeger omgaan met de jongen alsof er nooit wat gebeurt is
    5. de enige momenten dat ze bij mij echt stopte was als ik een relatie met een ander had...op school zodat ze vervolgens zijn naam de heele tijd achter me aan gaan roepen zoals ze nu het al meer dan 1 maand uit is nog steeds doen! achterlijke wezens (mijn beste vriendin zegt altijd ze zijn gewoon jaloers :3)

    nou het is niet veel maarja

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me