• Dit is nu al weer de zoveelste dag dat ik huilend achter de laptop zit na een schooldag. De voornaamste reden is dat mijn humeur snel verpest raakt door de klas waar ik in zit. Die klas is vaak druk en doet moeilijk. Na schooltijd zit ik in een bus die altijd druk is. Een aantal kinderen pesten mij vanwege mijn nieuwe jas. Mijn oude, die eigenlijk nog best wel nieuw was, is namelijk kapot gegaan door een fabrieksfoutje. Ik kreeg een nieuwe terug en daar pesten ze mij dus mee. Ik kan dat gewoon niet hebben na een hectische schooldag. Ik ben er nu dan ook vreselijk klaar mee dat dit continu gebeurd )):

    Can someone cheer me up.


    26 - 02 - '16

    Naaaaawh. Dat is echt kut dat ze dat doen!
    Ik zou dan gezegd hebben: "Gelukkig is een jas vervangbaar en jullie gezichten niet!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dit is de jas in kwestie:


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Ik kan trouwens wel een foto van m'n jas posten als jullie willen, dan kunnen jullie zelf oordelen of jullie 'm maf vinden of zo.

    Dan kunnen we zeggen hoe mooi je jas vinden :)


    •*• Lululu •*•

    Ben ik de enigste die hem eigenlijk schattig vind?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chat schreef:
    Dit is de jas in kwestie:


    Waar heb je hem gekocht???:9~
    Hij is zo Leuk!!!
    Hoe durven ze te zeggen dat je jas maf is, want dat is hij zeker niet!!!


    •*• Lululu •*•

    Horizons schreef:
    Ben ik de enigste die hem eigenlijk schattig vind?

    Nee, jij bent niet de enige. Ik vind die jas ik weet niet hoe koddig!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Horizons schreef:
    Ben ik de enigste die hem eigenlijk schattig vind?

    Hij is super schattig <3


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    (...)
    Waar heb je hem gekocht???:9~
    Hij is zo Leuk!!!
    Hoe durven ze te zeggen dat je jas maf is, want dat is hij zeker niet!!!


    Bij de London ;3
    En dankjulliewel allemaal (:


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Naaaaawh. Dat is echt kut dat ze dat doen!
    Ik zou dan gezegd hebben: "Gelukkig is een jas vervangbaar en jullie gezichten niet!"


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nou, wat heb jij een zielige kinderen in je klas zeg, wauw :'). Hoe oud zijn ze, tien? Je moet je er gewoon niks van aan trekken, hoor.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Nou, wat heb jij een zielige kinderen in je klas zeg, wauw :'). Hoe oud zijn ze, tien? Je moet je er gewoon niks van aan trekken, hoor.

    Indeed, en je jas is adorable!:9~


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Chat schreef:
    Dit is de jas in kwestie:



    Die is zoooooo leuk, cool, schattig!!!! Ik wil eigenlijk zo'n Alice coat uit de Large, maar da mag nie volgens mij


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Chat schreef:
    Dit is de jas in kwestie:



    Pesten ze je daarmee? Maar je ziet er zo schattig uit in die jas. Vreemde mensen, hoor. Ik krijg juist de neiging om je te knuffelen als ik die foto zie.

    Misschien moet je eens zeggen dat als ze hem niet mooi vinden, er ook niet naar moeten kijken. Of dat jij hem draagt & mooi vind en dat zolang zij er niet mee hoeven lopen er niet over moeten zeuren.


    Physics is awesome