• Omg...ik moet morgen van 9 tot 5 stage lopen bij een hotel....heb ik dus echt geen zin in...
    zaterdag is mijn broertje jarig (en vieren we mijn moeders verjaardag ook) en moet ik werken van 11 tot 2.
    én dan begint volgende week mijn tentamen week die telt voor mijn examen van dit jaar.

    én de jongen die ik leuk vind is onbereikbaar (te populair) hij ziet me nooit zitten.
    én als ik geen goede cijfers haal mag ik niet meer naar 1D op 3 mei.

    Alsof dat niet genoeg is ben ik lichtelijk depressief.... I love my life...

    dus...wat hebben jullie voor leuks op school gedaan? :D


    Not everyone can buy superpowers

    euhm, oke? Haal eens rustig adem.
    Niks, want ik heb nu herfstvakantie. Ik heb genoten van een vrij dagje.

    Klinkt als een doodnormaal leven van een tiener. Wacht maar tot je echt licht depressief bent. :'D

    Ik heb een psychologisch onderzoek gekregen en moet nu 3 weken wachten tot de uitslag er is.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn rapport gekregen en het is minder slecht dan verwacht, met deze cijfers zou ik gewoon kunnen slagen dus ik ben tevreden (:


    Take risks and conquer your fears.

    had stage van negen tot 6. was beetje saai maar ik denk dat ik eerdder naar bed moet gaan en fitter zijn en ook dingen meer uit mij zelf doen want nu vraag ik het steeds.

    Assassin schreef:
    Klinkt als een doodnormaal leven van een tiener. Wacht maar tot je echt licht depressief bent. :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat leuk dan zijn je broer en ik op dezelfde dag jarig! (Dat vind ik wel leuk, meestal zijn mensen juist voor mij of na mij jarig)

    Ik kan je niet helpen met je stage en je werk. Maar die jongen ziet je heus wel zitten. En als je niet naar 1D mag dan ontvoer ik je gewoon.


    Physics is awesome

    Relax, je slaat je er wel door.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please