• over tokio hotel en eigenlijk ben ik toen een jaar gestopt en vorig jaar nog een hoofdstuk geschreven. Als ik het nu terug lees vind ik het persoonlijk wel een redelijk goed verhaal maar ik zou er graag mee verder willen. Alleen weet ik niet precies hoe aangezien ik Tokio hotel in de tussentijd niet echt meer gevolgd heb..

    kan iemand mij helpen?


    10.12.2014 <3

    Pas het aan zodat het geen TH verhaal meer is maar een OP verhaal? Dat is denk ik het makkelijkst.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gewoon doorschrijven en als je iets niet zeker weet even googlen? Ik weet namelijk niets over ze, sorry.


    wat was dit ookalweer

    Ik zal als ik jou was ook gewoon lekker je eigen fantasie gebruiken.
    Niemand let erop of het honderd procent op de waarheid lijkt. (:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 0:23 ]


    Tell me about it, stud.

    Het is fanfiction, dus dan hoeft het niet de waarheid te zijn. Je kunt alsnog research doen als je, je daar fijner bij voelt/beter vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    Het is fanfiction, dus dan hoeft het niet de waarheid te zijn. Je kunt alsnog research doen als je, je daar fijner bij voelt/beter vind.


    16 - 09 - '17

    Wat zou je willen weten? Je mag mij wel dingen vragen als je wilt :)
    En verder wat hierboven gezegd wordt, het is inderdaad fanfiction dus schrijf wat je leuk vindt!


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Bedankt allemaal voor de tips <3
    Ik zal inderdaad verder gaan met mijn eigen fantasie.
    @xLoveyouRick ik zal je een bericht sturen als ik iets wil weten!


    10.12.2014 <3

    En hoe gaat t met je verhaal?? (;


    If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.