• Lynda ontdekt dat ze zwanger is, twee maanden na de dood van haar verloofde. Damon Salvatore besluit Lynda te beschermen, omdat zijn beste vriend Lynda's gestorven verloofde was. Maar al snel begint hij meer voor haar te voelen. Hij beloofd haar goed voor haar en haar kind te zorgen, maar Lynda kan de druk niet aan, en vertrekt. Als tot overmaat van ramp de duivelse vampier Katherine achter haar aan komt besluit ze dat ze geen andere keuze meer heeft...
    kan Damon haar redden?

    doen?
    titel?
    waarschuwen?

    Ps. Ik zit sinds kort op quizlet op mijn mobiel dus is het moeilijk om precies te schrijven, maar het is nu herschreven. Hoop dat het iets duidelijker is.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 12:47 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ik snap maar de helft van wat je schrijft, maar mijn advies is en blijft. Als je het wilt schrijven moet je het doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik snap maar de helft van wat je schrijft, maar mijn advies is en blijft. Als je het wilt schrijven moet je het doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oeh, Damon! Ja, leuk idee, zeker doen. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik snap niet eens de helft van wat je schrijft (in feite bijna niets), maar als jij het wilt schrijven, moet je het gewoon doen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja, waarom niet? Maar ik zou 't niet lezen.

    Welch schreef:
    Ja, waarom niet? Maar ik zou 't niet lezen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    niemand houd je tegen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zou het verhaal zonder Damon schrijven. Ik vind onbekende personen leuker


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Ik zou het verhaal zonder Damon schrijven. Ik vind onbekende personen leuker


    Ik schrijf het juist met Damon omdat zijn personage goed in het verhaal past, en er nog wat dingen in mij hoofd zitten die niet kunnen zonder hem, maar ik zal er over denken om ook een versie OP te schrijven.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.