• Hey,

    Ik heb een probleem. Nou ja, een probleem, dat nou ook weer niet. Maar het zit me dwars. Ik heb namelijk geen echte vrienden. Ik heb doordeweeks niks te doen behalve huiswerk maken en mezelf vermaken. Ik heb nooit vrienden thuis. Ik heb wel vrienden, maar ik kan ze niet vertrouwen. Maar gister, had ik afgesproken met een oude vriendin. Mijn oude hartsvriendin. En we hebben het zó gezellig gehad. Ik realiseer me opeens weer hoe erg ik haar mis. Maar, haar leven is heel erg verandert. Aan de ene kant dan. Want ze is ondanks alles hetzelfde gebleven , nog steeds dezelfde kuren. Maar wat er verandert is, is dat ze nu uitgaat, vriendjes heeft en veel verder dan mij is terwijl dat vroeger andersom was. Ze heeft werk dat goed verdient en gaat dus elk weekend uit. Ik ben zo jaloers op haar en wil zooo graag met haar mee. Maar het probleem is dat haar meeste vrienden enzo mij eig. haten. Dit komt ook een beetje door mijzelf. Maar toch wil ik het zo graag proberen... Hebben jullie nog tips hoe ik haar kan duidelijk maken dat ik nog heel veel om haar geef en dat ik haar nog steeds beschouw als mijn echte vriendin? Want ik wil ook weer leven, mijn leven is echt doods. Ik moet er ook even uit. Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie tips hebben.


    "Let them eat cake!"

    Zeg het gewoon tegen haar dat je het heel gezellig vond en vaker met haar iets wil gaan doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Zeg het gewoon tegen haar dat je het heel gezellig vond en vaker met haar iets wil gaan doen.

    Om te beginnen moet je niet jaloers op haar zijn. Vertel haar gewoon dat je de tijd die jullie samen hadden mist en graag weer wat met haar gaat doen en dat je ook hoopt dat het missen tussen jou en haar vrienden weer opgelost kan worden.

    Gewoon eerlijk zijn en vertellen wat je dwars zit. Het moeilijkste van alles, maar wel de beste oplossing. Succes dermee (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Om te beginnen moet je niet jaloers op haar zijn. Vertel haar gewoon dat je de tijd die jullie samen hadden mist en graag weer wat met haar gaat doen en dat je ook hoopt dat het missen tussen jou en haar vrienden weer opgelost kan worden.

    Gewoon eerlijk zijn en vertellen wat je dwars zit. Het moeilijkste van alles, maar wel de beste oplossing. Succes dermee (flower)


    Dat jaloers zijn is vooral omdat ze een goede baan heeft trouwens... :P Maar bedankt voor de tips. Je hebt gelijk...


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    (...)

    Dat jaloers zijn is vooral omdat ze een goede baan heeft trouwens... :P Maar bedankt voor de tips. Je hebt gelijk...
    Ook dat moet je eigenlijk niet doen, ook al bedoel je het niet slecht. Zie het zo. Mensen komen uit bij situaties waar ze van moeten leren, waar ze iets mee moeten doen. Als jij dat niet hebt en het graag wilt is dat waarschijnlijk iets waar je iets aan moet doen of je leren bij dingen neer te leggen zoals ze zijn -weet ik veel, noem maar iets- maar ik hoop dat het goed komt. Gewoon eerlijk zijn, daarme kom je het verste!


    Wie du mir, so ich dir.