• Omg hea.. Ik heb dit nu echt zo vaak!

    Je bekijkt je topic's om te zien of er al een reactie is geplaatst. En dan staat er 0 reacties, en dan bij 'views' staat er meer dan 20 of zo! Dit vind ik echt irritant. Nu je toch op mijn topic klikt, zet dan een reactie neer -.- denk ik erbij. Dit vind ik echt irritant (<- deze zin heb ik voor de 2de keer geschreven, i know). Sommige mensen klikken op je topic maar zien er 0 reacties staan dus denken ze dat het stom is en je er beter geen reactie op kan zetten. En dan bedoel ik niet alle Quizletters, maar gewoon.. nou ja, sommige! Ik denk dat het ook bij dit topic gebeurt!


    Klik je op een topic, zet dan een reactie neer. Het hoeft niet altijd, maar bij topic's met 0 reacties wel. Dat zou fijn zijn.

    Ja sorry! Dit is echt niet gemeen bedoeld maar ik wil gewoon mijn mening laten zien dus ik wil hierover niet discussiëren. Maar, erover praten kan wel, nog altijd :'D
    Heb jij dit ook gehad? Vindt je het ook irritant?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:15 ]


    Some people are art and do art at the same time

    ja, ik snap wel wat je bedoeld, maar he, je kunt mensen ook neit dwingen om te reageren:P


    me: 5% reality, 95% dreams

    Ik snap wel wat je bedoelt, maar soms weet ik niet wat ik moet reageren. Dus reageer ik gewoon niet, beter geen reactie dan een reactie die nergens op slaat.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik reageer altijd wel, als het me maar interesseert. Soms klik ik op iets en dan denk ik dat het over heel iets anders gaat, maar gaat het juist over iets waar ik niets vanaf weet of zo. En ik werk juist precies het tegenovergestelde. Als er maar 0 of 1 reractie is zal ik sneller reageren dan dat er veel reacties zijn. Als er al veel reacties zijn vind ik het soms een beetje overbodig. Maar ik snap wel wa je bedoeld, maar ik krijg bijna altijd wel reacties. Als je nog eens een topic aanmaakt, of gewoon gezellig wilt kletsen op het forum of zo, meld je maar bij mij, dan kijk ik wat ik voor je kan reageren ;) haha. xo


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik veronderstel dat je zoiets bedoelt.
    Of zoiets?
    En anders dit?

    Zoals hierboven al is gezegd:
    1) Je kan mensen niet dwingen te reageren. Als ze willen reageren, goed en anders tja...
    2) Sommige mensen weten ook niet wat ze er kunnen op antwoorden of zoals bij voorbeeld 3 kennen ze de persoon gewoon niet.
    3) Als de titel iets anders laat uitschijnen dan de beginpost, gaan de mensen sneller een topic weg klikken.

    + Soms duurt het wel een tijdje voor een topic reacties krijgt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat als je 's middags een topic opent, er verscheidene mensen naar kijken maar niet reageren omwille van tijd, zin...etc en er 's avonds plot heel veel reacties op komen, omdat er gewoon veel meer mensen online zijn en het topic veel actiever is.
    De plaats waar het topic staat is ook van belang. Hier gaan bijvoorbeeld mensen kijken, maar niet reageren omdat het bij 'off-topic' staat. En bij promoot-topics wordt er sowieso amper gereageerd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    Zoals hierboven al is gezegd:
    1) Je kan mensen niet dwingen te reageren. Als ze willen reageren, goed en anders tja...
    2) Sommige mensen weten ook niet wat ze er kunnen op antwoorden of zoals bij voorbeeld 3 kennen ze de persoon gewoon niet.
    3) Als de titel iets anders laat uitschijnen dan de beginpost, gaan de mensen sneller een topic weg klikken.

    + Soms duurt het wel een tijdje voor een topic reacties krijgt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat als je 's middags een topic opent, er verscheidene mensen naar kijken maar niet reageren omwille van tijd, zin...etc en er 's avonds plot heel veel reacties op komen, omdat er gewoon veel meer mensen online zijn en het topic veel actiever is.
    De plaats waar het topic staat is ook van belang. Hier gaan bijvoorbeeld mensen kijken, maar niet reageren omdat het bij 'off-topic' staat. En bij promoot-topics wordt er sowieso amper gereageerd.[/i]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn filosofie hier over is:
    mensen gaan naar het forum met een probleem om het eruit te krijgen via de off topic
    of ze vervelen zich en gaan dus maar op het forum dingen zitten lezen die ze eigenlijk niks interesseren om wat voor reden dan ook.

    dan kom je wel eens langs een topic waarvan je door de naam denkt, ''misschien'' maar als je het eenmaal leest vind je het niet interessant dus klik je verder naar een ander. als iets je niks boeit ga je er reageer je niet of discussieer je er niet over, lijkt me. dat is het zelfde dat je bepaalde vakken op school gewoon spijbelt omdat daar je interesse niet ligt of dat je een vak laat vallen omdat het je niet kan schelen.

    als ik in een gesprek gesleept word waarvan het onderwerp me niet boeit dan klets ik mezelf ook uit het gesprek en ga verder met mijn dag. ik denk dat dat hetzelfde ligt met reacties.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ik ken het en ik erger me er zelf ook vaak aan als het mij overkomt, maar tegelijkertijd weet ik bij sommige topics totaal niet hoe - of wat - ik moet reageren.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Ik vind het zelf ook vervelend inderdaad. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    het is wel vervelend, maar je moet idd ook zelf weten of je reageert of niet... als iets je niet interesseert... naja, dat wat hierboven allemaal al gezegd is ^^


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.