• ik heb een rare tijd achter de rug, en zit op het moment in 5 gymnasium waar ik geen 'echte' vrienden heb, alleen mijn vriendje. Al mijn vrienden zitten in de 6e en zijn er volgend jaar niet meer. Nu moet ik dit jaar m'n pws beginnen en had ik echt geen idee met wie ik het moest doen, maar mag het vanaf nu bij ons niet meer alleen. Er was gelukkig nog wel iemand waar ik het goed mee kan vinden, alleen had ik de ballen niet om het te vragen.

    Nu heb ik net een huwelijks/pws aanzoek gestuurd en heeft ze gelukkig ja gezegd, dus heb ik een pws partner en ben ik stiekem ook best trots op mezelf. C:


    Spinning around, I'm weightless.

    Goed dat je het durfde en leuk dat je nu iemand hebt (:


    16 - 09 - '17

    Nee heb je, ja kan je krijgen. :Y) Of andersom, lol.

    Het is altijd fijn als zoiets goed uitpakt.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 23:50 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nice, gefeliciteerd ^_^

    Dat had ik dus met mijn labpartner, maar dan de andere kant op. Ik kreeg het aanzoek ;3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Florrie schreef:
    Goed dat je het durfde en leuk dat je nu iemand hebt (:


    Tell me about it, stud.

    You did it! :Y)


    wat was dit ookalweer

    Florrie schreef:
    Goed dat je het durfde en leuk dat je nu iemand hebt (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Know the feeling... Goed dat je dit hebt gedaan! Zo bewijs je jezelf dat mensen je vaak aardiger vinden dan je denkt! Geniet zeker van de trots en doe ook zeker zo verder! Want hopelijk maak je zo ook in dit jaar nog nieuwe vrienden! (:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 12:31 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Bedankt allemaal c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Yay, goedzo! ^^
    Dat probleem komt me ook wel bekend voor, haha. We moesten per profiel partners zoeken en al mijn vriendinnen hadden een NG of NT profiel, terwijl ik EM had. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Florrie schreef:
    Goed dat je het durfde en leuk dat je nu iemand hebt (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik deed mijn pws alleen. ^^ Wel had ik laatst hetzelfde probleem toen ik een feedback-partner nodig had voor een essay en mijn vriendin in de werkgroep min of meer was gestopt met de studie. Gelukkig zijn de meisjes allemaal chill in de klas, en was een ander meisje ook alleen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat is een pws? :'D Belg hierzo :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nice! Goed dat je het hebt durven vragen!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Heel goed! (Y)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 16:54 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    @Lotte; ik was zelf graag ook alleen gegaan maar dat mogen wij helaas niet meer (snap ik wel ivm stress en veel enzo, maar toch).

    @Qing: Profielwerkstuk is de hel. Voor zover ik heb gehoord. Hehe. Je begint in de bovenbouw van de middelbare school en het is een poepgroot werkstuk zegmaar, een soort "meesterproef". Je moet onderzoeken, analyseren, experimenteren, beschrijven en uiteindelijk een presentatie geven over jouw pws. Telt mee op je eindexamenlijst, gecombineerd met maatschappijleer en anw. Op mijn niveau moet je er 80 uur aan besteden (dus ik ga dood).


    Spinning around, I'm weightless.