• Gisteren ben ik naar Skyfall geweest en echt, wat een ge-wel-dige film! Ik zat continue vol spanning te kijken en dat terwijl die film echt iets van 140 minuten duurt.
    Eigenlijk heb ik er geen woorden voor, de film was gewoon episch.
    I love James Bond, alle films zijn geweldig. Gelukkig ga ik over 2 weken nog een keer naar Skyfall. :Y)
    Dus, wie heeft de film ook al gezien? Wat vond je ervan?

    Leuk! Ik wil 'm ook nog zien, ik weet alleen niet wanneeer. En anders maar eens op de laptop..


    You are beautiful, you are love.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Hij is een geweldige acteur :3

    Inderdaad :P


    •*• Lululu •*•

    Ik heb hem nog niet gezien en ik ga hem niet zien ook niet.


    Ex astris, sciencia

    Ik ga zondag met mijn papa ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mulford schreef:
    Ik heb hem nog niet gezien en ik ga hem niet zien ook niet.

    Je weet niet wat je mist. D:

    Lilium schreef:
    Ik ga zondag met mijn papa ;D

    Veel plezier alvast! ^^

    Ik vond hem wel leuk. Ik kan alleen niet zo lang stilzitten dus op het einde was ik een beetje onrustig maar ik vond hem best wel leuk...

    Die nieuwe Q was echt schattig...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik heb zo'n jongen in mijn klas die helemaal gek is van james bond, en ik vind het ook awesome
    alleen heb ik zijn gezeik nu al zo lang aan moeten horen dat ik nog even wacht (:


    Miep

    Theep schreef:
    Ik vond hem wel leuk. Ik kan alleen niet zo lang stilzitten dus op het einde was ik een beetje onrustig maar ik vond hem best wel leuk...

    Die nieuwe Q was echt schattig...

    Q is best schattig ja. c:

    Ik ben een fervent James Bond hater :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb 'm vandaag gezien en eigenlijk vond ik er helemaal niets aan. De actiescènes waren spannend, maar veel te overdreven naar mijn mening.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik hoor er behoorlijk veel over, maar ik heb hem zelf nog niet gezien. Maar ik weet nog niet of ik ga..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Assassin schreef:
    Ik heb het niet zo op die films, ze zijn me iets te overdreven altijd. Maar leuk dat je hem zo goed vond. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb het niet zo op James Bond films. Dus nee, ik heb hem niet gezien, ga ook niet en ik vind het niet erg dat ik niet ga. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga een keer met mijn vader, tenminste dat heeft hij mij beloofd ^^


    26 - 02 - '16