• Ik zit hier dus op mijn gemakje in de zetel.
    BAM SCHOT. o.o Wat was dat?
    Twee minuten later.
    Bam! Schot! o.O Whuuuut? Zijn dat kanonschoten? Dat kan niet? Het is veel te dichtbij, zo dicht zit er geen boer die een vogelkanon heeft. En nu is het niet de periode om je kanonnen aan te leggen.
    Nog eens twee minuten later.
    Bam! *pfffshh* ._. Vuurwerk?

    En dat is de reden waarom ik vuurwerk haat. Het lijkt te veel op schoten van een kanon/vuurwapen. En dat maakt mij bang. Het mag dan wel mooi zijn, maar het voelt niet veilig.
    Nog mensen die liever niet in de buurt van vuurwerk zijn?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hier nog een. Ik ben echt heel bang voor die klappen, ik schrik me telkens de tering.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik hou echt niet van vuurwerk. Meer dan sterretjes kan ik niet aan.
    Ik was een keer een hele spannende film aan het kijken waarin een man één van de twee draden aan een bom moest doorknippen. De ene zou ervoor zorgen dat de bom ontplofte de ander zou de bom onklaar maken. Op de gok knipte de man één van de twee draden door. PRECIES op dat moment werd buiten een rotje afgeschoten...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik hou echt niet van vuurwerk. Meer dan sterretjes kan ik niet aan.
    Ik was een keer een hele spannende film aan het kijken waarin een man één van de twee draden aan een bom moest doorknippen. De ene zou ervoor zorgen dat de bom ontplofte de ander zou de bom onklaar maken. Op de gok knipte de man één van de twee draden door. PRECIES op dat moment werd buiten een rotje afgeschoten...

    ._.
    Ik zou mij echt doodverschieten....


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vroeger was ik daar zo bang van :W
    Ik kroop altijd weg onder tafel omdat ik dacht dat mensen, huizen of auto's gingen verbranden.
    Ik ben namelijk nogal bang van vuur.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben er zelf niet bang voor, maar kan me voorstellen dat het enorm akelig is als je er wel bang voor bent.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind dat awesome :3 Ik heb nog steeds heel veel vuurwerk van vorig jaar op zolder liggen mihihihi

    Ik hou van vuurwerk :9~ Hou harder hoe beter, maar goed, ik ben dan ook een jongen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fapsnol schreef:
    Ik vind dat awesome :3 Ik heb nog steeds heel veel vuurwerk van vorig jaar op zolder liggen mihihihi

    Geeeef!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wel, mijn neven nemen elk jaar weer ilegaal vuurwerk uit luxemburg mee. Er zitten wel leuke dingen bij maar sommige vind ik iets te hard.(:
    We hebben vorig jaar zelfs een boze boer achter ons aan gekregen^^

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 8:02 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind het mooi, maar ik haat die enorme klappers! Ik schrik me dood en ik zelfs eens een piep in mijn oor gehoord. Ik ben bang voor vuur (en voor ballonnen maar dat doet er niet toe). Ik doe ook bijvoorbeeld graag koken, maar ik ben heel schrikachtig als ik bijvoorbeeld vlees in een pan moet gooien ):

    NIET LEUK


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ik vind het alleen leuk met oud en nieuw, dan weet je dat de knallen vuurwerk zijn en het ziet er wel mooi uit. Om het zelf te doen, vind ik niet zo nodig.


    You are beautiful, you are love.

    Britsanity schreef:
    Ik ben er zelf niet bang voor, maar kan me voorstellen dat het enorm akelig is als je er wel bang voor bent.


    Dit. Ik vind het mooi en ben er niet bang voor (wel voorzichtig want zo heb ik de benen van mijn nichtje al eens gered) maar ik begrijp wel waarom mensen er bang voor zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind het mooi, maar steek zelf echt nooit af. In zekere zin ben ik er ook wel bang voor.


    Tijd voor koffie.

    Ik houd van alles dat kapot maakt, omg.
    Het is gewoon leuk om te zien.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tsubaki schreef:
    Ik vind het mooi, maar steek zelf echt nooit af. In zekere zin ben ik er ook wel bang voor.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran