• In Haaksbergen (Overijssel) zijn bij een ongeluk met een monstertruck twee kinderen overleden en zeker vijftien gewonden gevallen. Dat meldt de burgemeester.

    Diverse getuigen melden dat op Twitter.
    De zogenoemde monstertruck, een pick-up van 1500 pk met zeer grote wielen, is tijdens een stunt op het publiek ingereden.

    Een ooggetuige spreekt van tientallen gewonden. Er zijn verschillende politieauto's, brandweerauto's, ambulances en een traumahelikopter ingezet.
    Een woordvoerster van de gemeente Haaksbergen kon nog niet zeggen om hoeveel slachtoffers het gaat. Volgens lokale media zijn hulpverleners ter plaatse om mensen te reanimeren.

    De brandweer roept omstanders op om vooral weg te blijven van de plek van het ongeluk en hulpverleners ruim vrij baan te geven. De mobiele eenheid (ME) heeft de omgeving afgezet.
    Het Medisch Spectrum Twente (MST) in Enschede heeft zondag extra personeel opgeroepen om slachtoffers van het ongeluk in Haaksbergen op te vangen.


    Bron: http://www.nu.nl/binnenland/3889495/twee-kinderen-overleden-ongeluk-met-monstertruck.html


    Dit maakt me echt zo kwaad... Hoe hebben ze het zo kunnen organiseren? Het publiek stond veel te dichtbij! Voor de gevoeligen onder ons, niet het filmpje kijken op nu.nl. Dat gegil ging bij mij door merg en been.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 17:51 ]


    You are beautiful, you are love.

    Jezus... Dat geloof je toch niet als je daar staat als toeschouwer. Denk je dat je gewoon een leuk dagje trucks gaat kijken. Verschrikkelijk.


    i put the fun in funeral

    Jezus.... Ik heb hier geen woorden voor.
    Nu ja: Verschrikkelijk. Dat is het enige wat ik kan zeggen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Norton schreef:
    Jezus.... Ik heb hier geen woorden voor.
    Nu ja: Verschrikkelijk. Dat is het enige wat ik kan zeggen.


    May the odds be ever in your favour...

    Er zijn drie doden, ook een volwassene. Is dat niet belangrijk genoeg voor de titel?

    Ze laten het filmpje ook op tv zine, het ziet er toch ook vreselijk gevaarlijk uit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er zijn drie doden, ook een volwassene. Is dat niet belangrijk genoeg voor de titel?

    Ze laten het filmpje ook op tv zine, het ziet er toch ook vreselijk gevaarlijk uit.


    Tuurlijk is dat net zo erg. Ik heb zonder er veel over na te denken de titel van nu.nl gekopieerd en geplakt, vandaar dat de volwassene er niet in opgenomen is.


    You are beautiful, you are love.

    Norton schreef:
    Jezus.... Ik heb hier geen woorden voor.
    Nu ja: Verschrikkelijk. Dat is het enige wat ik kan zeggen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Inmiddels twee volwassenen en één kind.

    Echt heel erg naar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Norton schreef:
    Jezus.... Ik heb hier geen woorden voor.
    Nu ja: Verschrikkelijk. Dat is het enige wat ik kan zeggen.


    wat was dit ookalweer

    Jaa, is hier vlak in de buurt. Hoor niets anders dan de sirenes en helikopters heen en weer sjeezen.. En mn vaders vriendin heeft het er al een uur op, op tv. Verschrikkelijk irritant. Echt erg, maar om het nu al een uur te horen..
    En ik vind het altijd zo vervelend dat er zo erg word gedaan om de kinderen. 'O! Al twee kinderen dood!' Ja, ook twee volwassenen.. Vind ik minstens zo erg.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat afschuwelijk! Ik weet er het mijne niet van, maar het lijkt me dat er iets faliekant moet mis zijn gegaan met de veiligheid van dit evenement... Ik vind het vreselijk voor de mensen die dit hebben moeten zien, gewond zijn geraakt, de doden en voor de families en vrienden van de doden. Wat een naar einde van het weekend zal dit voor veel mensen zijn. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is vreselijk. Ik vind dat soort evenementen sowieso altijd al een beetje eng, want met al dat publiek langs de zijlijn hoeft er maar iemand controle over het stuur te verliezen en je krijgt dit soort verschrikkelijke ongelukken. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat vreselijk..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    Wat vreselijk..


    26 - 02 - '16

    Ik heb de titel even voor je aangepast.

    Woon zelf in Enschede, en de hele dag al gebombardeerd met nieuws daarover, maar had de beelden nog niet gezien.

    Camaro schreef:
    Ik heb de titel even voor je aangepast.

    Woon zelf in Enschede, en de hele dag al gebombardeerd met nieuws daarover, maar had de beelden nog niet gezien.


    Nou, ik word ondertussen een beetje gek van het nieuws. Ik vind het heel erg, wat er gebeurd is enzo.. Maar het gaat nergens anders meer over hier in mijn huis. Zet vooral RTV Oost er niet op, want die zendt hetzelfde nieuwsbericht om de tien minuten uit. Met "live-beelden" [telkens weer diezelfde ambulance die de presentator onderbreekt..] en hetzelfde interview van een ooggetuige die het vanaf haar balkon zag gebeuren, snel naar binnen rende en haar moeder belde omdat deze niet thuis was. Maar gelukkig kwam die moeder onmiddellijk naar huis..

    De beelden zijn wel heftig om te zien hoor, dus weet niet óf je ze wel wilt zien.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.