• Hoi iedereen dit moest ik gewoon even kwijt, ik heb nu dus flinke keelontsteking waar ik mega erg van baal.
    Ik heb vorige toetsweek gehad en heb faalangst.
    dat zien we dan ook terug op mijn cijfers=.=zie hier:
    Duits 5.4
    engels: 4
    wiskunde:iedereen heeft een onvoldoende van de kaderklassen en waarschijnlijk is er nog een fout gemaakt met decdeling ook =.=
    biologie:weet ik nog niet maar zal ook wel onvoldoende zijn(ik ga juigen als het een voldoende is)
    nederlands:is nog niet nagekeken, maar die vent zei dat het niet al te goed is gemaakt=.=
    effe kijken wat had ik nog meer?
    ja dat was het ,had 2 toetsen van bio(een daarvan zit nog hoop in)en 2 van nederlands(zit mischien ook nog hoop in 1 )
    mijn klas pest de leraar weg, deze meneer is dus zo overspannen dat hij vandaag iets zei dat echt niet door de beugel kon!
    hij zei ja jullie k......(erge ziekte)kinderen verzieken mijn leven. en toen liep hij dus het lokaal uit naar onze mentor omdat een kind een opmerking gaf dat het zo lang duurde hij heeft dus een uur vol gelult. dus ik ben mijn werk gaan maken, want ik snapte het toch wel. dat cijfer van duits!ik dacht echt dat het makkelijk was!niet dus!spelfouten en dag cijfer!:(


    If you can dream it, you can do it❤️

    Faalangst is echt stom. Ik ga als ik een hele erge aanval heb soms wel eens hyperventileren, not cool. Maar hebben jullie geen faalangst examen training of iets dergelijks? Dat kan heel erg helpen. In ieder geval wat school betreft. Andere manieren om er minder last van te hebben zijn: Bedenken wat je allemaal goed hebt gedaan vandaag, opschrijven wat de redenen zijn waarom je eigenlijk zo bang bent, enz.
    Die onvoldoendes werken vaak ook niet erg mee, maar probeer voor je volgende toets te bekijken wat je fout hebt gedaan. Dat doe je dan namelijk niet nog een keer fout. Bovendien kun je wel eens een onvoldoende halen. Dan vergaat de wereld niet! Kijk naar je onvoldoendes, het valt reuze mee! Ze zijn nog goed op te halen, vooral die van Duits.
    En voor nu, wat gedaan is is gedaan. Het volgende ga je gewoon goed maken, want je gaat goed leren en dus kan je het!

    Owja en beterschap (flower)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ehm niet dus voor engels had ik nog een keer een 3 gehaald en een 5.1 voor duits net een 6 wat wiskunde betreft ik heb waarschijnlijk discalculie en met spreekbeurten krijg ik steeds een punt minder, en vandaag?was het enige positieve dat mijn watsapp het weer doet.mijn life(dat is mijn story0hier zie je hoeveel dingen ik al meegemaakt heb. ik ben niet verder meer gaan schrijven omdat er later meerdee dingen zijn gebeurt die een vreemd iemand niet altijd hoeft te weten.
    de volgende toetsweekje is pas in januari, maar ik heb mijn rapport gezien en als mijn ouders hier dus vrolijk achter komen ben ik de lul!normaal haalde ik altijd goede cijfers. iksprrek engels met de buren dat gaat prima, maar zodra ik weet dat ik een toets heb bam.de mist in. behalve bij opdrachten, dat is het enige waar ik mijn cijfers mee omhoog kan krikken.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Rustig, het komt heus wel goed. Met pessimistisch denken kom je er zeker niet. Je doet toch je best? Dan mogen je ouders niet klagen. Pas als jij je best niet meer doet hebben ze reden om boos te zijn. Bovendien is het het beste als je je cijfers meteen verteld aan je ouders, dan weten ze ook gelijk waar je mee zit en misschien kunnen ze je zelfs wel helpen!
    Wordt er onderzoek gedaan naar je discalculie? Dan weet je in ieder geval waar het aan ligt en kan je er zelfs dus niks aan doen. Het feit dat je er alsnog je best voor doet en probeert het goed te doen, is al iets wat je heel goed doet!

    Doe gewoon je best, dat is het aller belangrijkste. Dan doe je namelijk niks fout en als het dan misgaat dit jaar omdat het echt te moeilijk voor je is, kan je altijd een jaartje over doen (Maar je hebt nog heel veel tijd om dingen op te halen. Het jaar is pas net bezig, dus geen zorgen maken).


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet precies hoe je je voelt :), ik heb/had ook faalangst, maar heb een training gedaan en nu heb ik er minder last van.
    Maar maak je geen zorgen over je toetsen, het komt vast wel goed :). En misschien moet je er gewoon niet te veel over nadenken, je kan het nu toch niet meer veranderen en meer dan je best kan je niet doen!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    ja ben bij de mentrix geweest voor discalculie en ze gaat er nu vraag naar doen, mijn ouders weten dat ik beter kan en ze komen er toch wel achter, want het staat op mijn rapport dadelijk. ik zit in het laatste jaar,examenjaar dus. dus ik wil geen jaa overdoen!ik wet dat ik het kan, maar soms wil het gewoon niet lukken, zit ik met andere geachtes.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Het is laf dat je klas die leraar wegpest. Kappen serieus.


    Pretty is just a pretty word.

    ja weet ik, ik vind het ook zielig.en het ging eigenlijk nergens om, maar dan alsnog vind ik dat de leraar niet die taal had uit hoeven te slaan, als hij het zelf heeft piept hij wel anders.


    If you can dream it, you can do it❤️

    CURLYMONSTER schreef:
    Het is laf dat je klas die leraar wegpest. Kappen serieus.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat is echt rot.
    Ik heb gemiddeld twee keer per jaar keelontsteking, zeer plezant...


    Bad decisions make good stories.