• Ook al leven we in het jaar 2012, toch is er nog sprake van een aantal taboes.
    Ik woon in Friesland, waar ik altijd in contact kom met (kleine) kinderen en ik zeg het gewoon: Ik háát kinderen.
    Ze jengelen aan je kop, doen alles om de ouders helemaal knettergek te maken, zorgen ervoor dat je geld helemaal op is en door kinderen gaat een relatie ook vaak kapot. Ik heb dit eens gezegd tegen mijn ouders, dat ik later absoluut geen kinderen wil, maar ze gingen helemaal door het lint.
    Want je "mag" blijkbaar niet zeggen dat je als vrouw zijnde geen kinderen wil hebben. Maar toch ben ik een vrouw die absoluut helemaal niets met die mormels te maken wil hebben. Ik ben dol op mijn neefje en nichtje, maar ik zou er niet aan moeten denken dat ik ze onder mijn hoede zou moeten hebben. Het jaagt me de stuipen op het lijf. Daarnaast ben ik een enorme driftkop en kan ik er niet tegen als mijn kind zo'n grote mond tegen me op zou zetten.

    In ieder geval, wie heeft hier ook last van? Ik kan toch niet de enige zijn die een hekel heeft aan kinderen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha ik ben ook geen fan. Alleen als ze netjes zijn opgevoed en niet zeuren, gillen etc. Dankbare kindjes vind ik leuk. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben het omgekeerde. Ik hou van kinderen. C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hahaha, echt prachtig dit topic xd
    & nee ik heb het ook niet zo op kleine kinderen. Nuja, ik vind ze wel schattig om te zien op straat als ze zwijgen, niet irritant doen, niet met dingen smijten, niet voor je voeten komen lopen, niet heel de tijd op en neer hupsen en VOORAL niet wenen.
    Ik wou ook nooit kinderen, al heb ik het idee toch al moeten veranderen, omdat het me anders moeilijk lijkt een heel leven lang de zin van mijn bestaan te kunnen blijven zien. (lol, dat klinkt depressief) Nu kan ik me er niet echt wat bij voorstellen ofzo, het enige positieve lijkt me dat je ze schattige kleertjes kunt aan doen (mijn baby zal mini all stars en mini uggs dragen, willen of niet xd), al tja, poepen of kwijlen ze die waarschijnlijk toch nog onder. Maar als de tijd rijp is zal ik het vast wel fantastisch vinden, maar vermoedelijk duurt het nog wel een goede 10 jaar.


    effort never betrays you

    Haha, ik kan me het helemaal voorstellen! Ik houd ook niet zo van kinderen. Ik loop stage op een basisschool en dat gaat nog wel, maar ik moet er ook niet aan denken later zelf kinderen te hebben. Mijn ouders hebben daar voor zo ver ik weet geen problemen mee, hoewel mijn moeder het wel jammer vond.
    Maar ach, ik ben nog jong. Misschien denk ik er over 10 jaar wel weer heel anders over.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Haha, nou weet je waarom ik kinderen wil, om te laten zien dat mijn kinderen veel beter zullen worden dan die ettertjes die worden opgevoed nu.


    SLOAN.

    Volgens mij is dit juist geen taboe meer tegenwoordig, genoeg vrouwen die geen kinderen willen.
    Ik zou alleen kinderen willen als ik de man heb gevonden met wie ik mijn leven wil delen.


    Life is hard and then we die

    Alleen op maandag hou ik niet van kleine kinderen :c Wel op woensdag en zaterdag. Andere dagen; geen mening.

    -Op maandag werk ik als opruimhulp in de bibliotheek, waar die kleine kinderen CONTINUE aan mijn hoofd lopen te zeuren. Op woensdag en zaterdag geef ik training bij mijn zwemclub, waar die kinderen juist wel superlief zijn. En dan ook echt superlief en schattig :3 Die kindjes daar maken mijn dag weer helemaal goed, maar die op maandag kan ik wel uit het raam gooien af en toe :c

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:16 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nadal schreef:
    Hahaha ik ben ook geen fan. Alleen als ze netjes zijn opgevoed en niet zeuren, gillen etc. Dankbare kindjes vind ik leuk. Haha

    Precies! Maar de kinderen van vandaag worden totáál niet meer opgevoed, want de ouders hebben het druk-druk met werken en hebben bij thuiskomst amper aandacht voor de kinderen. En wat gaan kinderen dan doen? Aandacht trekken door nare dingen uit te halen en andere kinderen pesten omdat zij misschien wel de liefde thuis krijgen die zij missen. Er hoort gewoon altijd een ouder te zijn die er voor de kinderen is, in plaats van om alleen met ze te pronken als de ouders een kerstdiner hebben. Walgelijk.
    Daarom wil ik ook nooit zo'n kind hebben, want een kind is veel te gemakkelijk om te beïnvloeden door die andere kinderen die gewoon níét opgevoed worden. Hier kan ik me zo boos om maken. Ook al haat ik kinderen, eigenlijk haat ik de ouders nog meer. Als je geen aandacht en liefde aan een kind kunt geven, neem dan geen kinderen! Zo zijn mijn oom en tante ook zeer vrij in het opvoeden. Als ik daar kom te oppassen, krijsen ze de hele boel bij elkaar als ik "nee" zeg, maar ik houd voet bij stuk. Ze zijn helemaal niet gewend om nee te horen en dat komt alleen maar vanwege een slechte opvoeding. Ik pleit daarom voor bepaalde instellingen waar kinderen juist worden opgevoed en keurig uitkomen wanneer ze achttien en volwassen zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil om dezelfde reden geen kinderen. Ik zal zeker een trotse tante worden, maar zelf 24/7 met zulke mormels opgescheept zitten? Nee bedankt.
    Ik woon in West-Friesland en niemand vindt het raar dat ik er zo over denkt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil wel graag kinderen, maar ik snap je wel. Kinderen kunnen heel vervelend zijn. Wat ik dan niet snap is dat er een probleem van gemaakt wordt dat je ze niet wilt, maar dat ligt vast wel weer aan mij.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik wil ook geen kinderen -denk ik-
    Ze zijn wel schattig, enzo, maar met momenten denk ik echt -oh God, why?-.
    Maar eerlijk? Ik wil het die kinderen niet aandoen om te leven in deze wereld.
    Nog een vette tien jaar, dan zullen we wel zien.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:30 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nadal schreef:
    Hahaha ik ben ook geen fan. Alleen als ze netjes zijn opgevoed en niet zeuren, gillen etc. Dankbare kindjes vind ik leuk. Haha


    26 - 02 - '16

    Ik heb precíes hetzelfde. Ik heb zo'n hekel aan kinderen... Maar ja, ik roep het maar niet overal uit. ;-p


    I can't even think straight.

    Lol. Ik wil later vier kinderen ^.^

    Ik ben dol op kinderen (: maar dat komt omdat kinderen eigenlijk altijd naar mij luisteren.

    Raad eens wie er alle namen van de kinderen kende afgelopen vakantie in Frankrijk? :Y) le me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Precies! Maar de kinderen van vandaag worden totáál niet meer opgevoed, want de ouders hebben het druk-druk met werken en hebben bij thuiskomst amper aandacht voor de kinderen. En wat gaan kinderen dan doen? Aandacht trekken door nare dingen uit te halen en andere kinderen pesten omdat zij misschien wel de liefde thuis krijgen die zij missen. Er hoort gewoon altijd een ouder te zijn die er voor de kinderen is, in plaats van om alleen met ze te pronken als de ouders een kerstdiner hebben. Walgelijk.
    Daarom wil ik ook nooit zo'n kind hebben, want een kind is veel te gemakkelijk om te beïnvloeden door die andere kinderen die gewoon níét opgevoed worden. Hier kan ik me zo boos om maken. Ook al haat ik kinderen, eigenlijk haat ik de ouders nog meer. Als je geen aandacht en liefde aan een kind kunt geven, neem dan geen kinderen! Zo zijn mijn oom en tante ook zeer vrij in het opvoeden. Als ik daar kom te oppassen, krijsen ze de hele boel bij elkaar als ik "nee" zeg, maar ik houd voet bij stuk. Ze zijn helemaal niet gewend om nee te horen en dat komt alleen maar vanwege een slechte opvoeding. Ik pleit daarom voor bepaalde instellingen waar kinderen juist worden opgevoed en keurig uitkomen wanneer ze achttien en volwassen zijn.


    Dan hebben die kinderen echt geen leven. En ze kunnen net zo vervelend zijn als ze op hun 18e uit zo'n instelling komen, doordat ze nooit hebben ervaren hoe het is om vervelend te doen..


    26 - 02 - '16