• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moi, maar ben nu weg, dansen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [o daar ben je perry]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [PRRRR, DAS PERRY]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Je kan gewoon doen alsof het instorten en zo al voorbij is... en even kort eraan terugdenken
    en voor Julio weet ik niet...}

    Sam Jason Night
    Ze drukt zich tegen me aan en ik voel haar handen op mijn borstkas. Ik voel dan hoe ze begint te rillen. Ze bevestigd wat ik al vermoedde. 'Doe dat nooit meer oke?' Vraag ik zachtjes aan haar. 'Je moet jezelf geen pijn doen.' Ik druk een kus op haar voorhoofd. Wat er daarstraks met Naomi is voorgevallen ben ik even vergeten. 'En wat is er met je ogen?'

    Nala
    Ik beet op mijn lip, maar beloofde hem niets. Bij zijn volgende vraag knipperde ik even met mijn ogen, maar alles bleef even donker.
    "Ik weet niet." fluisterde ik zacht. "Ik zie niets meer."
    Ik begon weer zachtjes te huilen. Het uitspreken, maakte het gewoon zo definitief.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ze belooft me niets. 'Nala, waarom doe je jezelf pijn?' Vraag ik haar dan. 'Je kan er toch ook met mij over praten?' Ik haat praten, maar dat heb ik liever dan dat ze zichzelf pijn doet. Dan zegt ze dat ze niets meer ziet waarvan ik schrik. 'Helemaal niets?' Vraag ik dan bezorgd. 'We moeten hiermee naar zo'n man. Of Aireal. Ik ga Aireal met je zoeken.' Dan kan die wond op haar arm ook gehecht worden. Ik kom met heel veel moeite overeind met Nala in mijn armen. Ik voel mijn adem pijnlijk gieren door mijn borstkas maar dit moet gewoon lukken. En uiteindelijk lukt het me ook om met veel moeite in mijn rolstoel te gaan zitten terwijl Nala op mijn schoot zit. 'Nala, ik ga ons in de rolstoel duwen. O. Ik zit dus in een rolstoel. Die heb ik vanuit de ziekenzaal gejat om je achterna te gaan. Sla je armen maar om mijn nek, anders kan ik de wielen niet laten rollen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik antwoord weer niet op de eerste vraag en concentreerde me gewoon op de rest van zijn vragen.
    "Helemaal niets." mompelde ik instemmend en sla voorzichtig mijn armen om zijn nek. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en beet bang op mijn lip. Ik dacht dat Aireal achter me aan was gekomen... even had ik toch dat gevoel gehad.

    Aireal
    Ik stond nog steeds in de gang en probeerde die 'hulpvaardige' man eindelijk weg te werken.
    "Nee, ik doe mijn ronde verder wel alleen." verzekerde ik hem.
    "Met twee is toch leuker?"
    "Nee, het is makkelijker gesplitst."
    "Maar-" Ik kapte hem af voor hij zijn zin kon afmaken.
    "Rot nu verdomme op ja!" met hem erbij kon ik niet naar Nala, of hij zou het nodig vinden om haar te straffen. En door hem was ik haar ook al kwijt geraakt... grr.
    "IK GA ALLEEN!" riep ik recht in zijn gezicht.
    "Wow, bitch. Kalmeer wat."
    Ik trok mijn wenkbrauwen naar hem op. "Weg. Nu!"
    "Nee." Hij kruiste zijn armen voor zijn borst.
    "Goed dan." mompelde ik. Ik tackelde hem onverwachts en hij viel hard op de grond. Woedend nam ik zijn hoofd en sloeg dat nog eens tegen de grond. Ik trok hem aan zijn haren overeind en keek hem recht aan.
    "Weg!"
    "O-ok." Hij draaide zich snel om en was weg. Woedend ademde ik uit.
    Goed... nu Nala.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze reageert weer niet op mijn eerste vragen. Oke. Ik stop erover. Maar ik blijf zo veel mogelijk in haar buurt zodat ze het niet nog eens kan doen. Ze heeft haar armen om mijn nek geslagen. 'Het komt wel goed Nala,' mompel ik zachtjes en zet de rolstoel in beweging en rol naar de deur die ik met moeite open doe. Ik rol door de gang en ik bijt op mijn lip. Welke kant moet ik op? Op goed geluk. 'Aireal?' Roep ik dan ook maar dor de gang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Ik bleef midden in een stap staan en keek om me heen. Was dat mijn naam? Oh ja, dat was mijn naam!
    Ik liep snel richting het geluid en zag toen Sam en Nala. Bezorgd keek ik hen aan.
    "Sorry, ik werd opgehouden... Wat is er?" vroeg ik, toen ik besefte dat ze me heus niet zomaar zouden roepen. Ik meende wat bloed op Nala haar kleren te zien en zag toen hoe het bij Sam ontbrekende shirt, rond Nala haar pols zat.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik slik een keer als ze vraagt wat er gebeurd is. 'Ik weet niet wat er precies gebeurd is. Dat weet Nala. Maar.. Ze heeft zichzelf gesneden met een gebroken cd en ze ziet niets meer,'zeg ik dan zachtjes en kijk even hulp vragend naar Aireal. Niet dat Nala dat überhaupt kan zien. 'Die wond moet dicht!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    "Ziet niets meer?" mompelde ik luidop, maar liep toen al op hen af.
    "Ik neem je even over Nala, dan kan Sam ons gemakkelijker volgen, goed?"
    Ze knikte en liet voorzichtig haar armen zakken. Ik nam haar rustig op en keek toen naar Sam.
    "Als je niet kan volgen, vind je ons in de ziekenzaal." mompelde ik nog, voor ik met grote stappen weg begon te lopen, richting de ziekenzaal natuurlijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [YES! (: hoi Naoomz ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ze gaan er vandoor maar ik blijf heel even zitten in mijn rolstoel. Het was heel uitputtend om al uit die rolstoel te komen, en om erin te komen mét Nala in mijn armen. Dat doet me haast de das om. Ik wil haar achterna maar heb gewoon geen kracht in mijn armen meer. Toch zet ik me erover heen en rol er langzaam heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.