• mij lijkt het leuk om echte themadagen op Quizlet te hebben, bijvoorbeeld met halloween, dat heel Quizlet met halloween dingen vol staat zoals pompoenen, en met sinterklaas overal sinterklaas afbeeldingen en zwarte pieten, zo ook met kerst, pasen, drie koningen en alle feest dagen die er zijn. maar ook bijvoorbeeld een paar dagen in het jaar dat wat gebruikers een thema bedenken waar dan op gestemd kan worden.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Nou, dat heb ik liever niet. Ik weet niet, dan ziet het er zo kinderlijk uit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Danmark schreef:
    Nou, dat heb ik liever niet. Ik weet niet, dan ziet het er zo kinderlijk uit.


    Dit...het design is juist veranderd op er volwassener uit te zien.
    Op zich is het een leuk idee. Kun je toch leuk met je profiel doen? Lekker gaan prutsen met plaatjes en kleurtjes op je profiel? ^.^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Latona schreef:
    (...)

    Dit...het design is juist veranderd op er volwassener uit te zien.
    Op zich is het een leuk idee. Kun je toch leuk met je profiel doen? Lekker gaan prutsen met plaatjes en kleurtjes op je profiel? ^.^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Latona schreef:
    (...)

    Dit...het design is juist veranderd op er volwassener uit te zien.
    Op zich is het een leuk idee. Kun je toch leuk met je profiel doen? Lekker gaan prutsen met plaatjes en kleurtjes op je profiel? ^.^


    26 - 02 - '16

    Nee, nee, nee, bedankt.
    Dan wordt ik gek. Ik zit al opgescheept met Sinterklaas liedjes in de supermarkt waar ik werk. Wat overigens 6 December meteen omslaat in irritante kerstliedjes. Dan wil ik hier op Q niet ook nog naar Sinterklaasshit moeten kijken.
    Quizlet is juist de plek waar ik naartoe ga om te ontsnappen aan de wereld.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Nee, nee, nee, bedankt.
    Dan wordt ik gek. Ik zit al opgescheept met Sinterklaas liedjes in de supermarkt waar ik werk. Wat overigens 6 December meteen omslaat in irritante kerstliedjes. Dan wil ik hier op Q niet ook nog naar Sinterklaasshit moeten kijken.
    Quizlet is juist de plek waar ik naartoe ga om te ontsnappen aan de wereld.

    Ik werk zelf niet in een supermarkt of iets, maar ik ben her verder wel erg eens met deze reactie.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Danmark schreef:
    Nou, dat heb ik liever niet. Ik weet niet, dan ziet het er zo kinderlijk uit.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Junns schreef:
    Nee, nee, nee, bedankt.
    Dan wordt ik gek. Ik zit al opgescheept met Sinterklaas liedjes in de supermarkt waar ik werk. Wat overigens 6 December meteen omslaat in irritante kerstliedjes. Dan wil ik hier op Q niet ook nog naar Sinterklaasshit moeten kijken.
    Quizlet is juist de plek waar ik naartoe ga om te ontsnappen aan de wereld.


    Precies. Niet dat ik in een supermarkt werk, maar de sinterklaasgekte heeft op stage ook al toegeslagen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel