• Ik heb vandaag mijn rapport eindelijk teruggekregen en ik weet niet of ik blij moet zijn :')
    Ik heb buizen voor Latijn en Geschiedenis, maar dat alleen bij mijn examens en niet bij mijn eindpunt, ik heb een 65 voor Wiskunde voor de examens en een 60 Voor Frans, wat allebij heel goed is als je erbij denkt dat ik vorig trimester een 55 & 52 had (: Ik ben dénk ik dus tevreden, hebben jullie al een rapport gekregen?

    Owhja, ik heb ook nog 90% Voor een mondeling examen Nederlands (al telde die niet zo hard mee)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 14:03 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik snap niete echt wat je bedoeld Ik heb nog lang geen examens. 3 tienen. 1 zes. 2 achten (Niet precies afgerond). en nog een paar onbelangrijke cijfers. Voor mij is het belangrijk want ik moet nu gaan kiezen of ik Havo of Vwo wil doen. Met mijn 8.6 gemiddeld kan ik waarschijnlijk naar VWO gaan. Dus ik ben wel tevreden


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb al in járen geen rapport meer gehad. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Mijn toetsweek is pas net afgelopen dinsdag afgelopen, dus het duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje tot ik mijn rapport krijg. Tot nu toe heb ik wel een 7,5 op het leerdeel van Frans, een 7,7 op maatschappijwetenschappen en een 7,8 op een Engels discussie, dus ik ben ook tevreden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb mijn toetsweek pas net afgerond maar ik heb al een 7,6 voor geschiedenis in the pocket :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil ook mijn punten weten. Ik heb in ieder geval al een 7.0 voor wiskunde en een 6.3 voor maatschappijleer. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb ervoor kunnen zorgen dat ik tot nu toe nog op geen enkel rapport een onvoldoende heb gehad. -proudness-


    Take me to wonderland

    Ik krijg mijn rapport over een paar weken en ik moet nog redelijk wat cijfers terugkrijgen, dus ik ben benieuwd. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Heb ik deze ochtend gekregen. Was wel goed. Enkel mijn wiskunde en Fysica konden beter: 64 & 66 %


    Ex astris, sciencia

    Ik ben erg tevreden met mijn rapport, in tegenstelling tot mijn ouders. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn rapport is goed ^^
    Zelfs een 100 voor Wiskunde (nerd)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn gemiddelde zal zo rond een 6 liggen :/ ik sta 2 onvoldoendes, en misschien 3 cijfers boven de 7.....

    Slecht dus


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    Mijn gemiddelde zal zo rond een 6 liggen :/ ik sta 2 onvoldoendes, en misschien 3 cijfers boven de 7.....

    Slecht dus


    Ik heb 1 cijfer boven de 7 (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Laxus schreef:
    Ik ben erg tevreden met mijn rapport, in tegenstelling tot mijn ouders. :')


    Haha, genius _O_


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn laatste rapport was 2 jaar geleden. Lol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een 8 voor Filosofie, een 7.5 voor Geschiedenis en een 6,1 voor Scheikunde. Dat zijn de enige cijfers die ik tot nu toe binnen heb. Maar ik heb ook vijf vier proefwerken niet gemaakt. Dus ja..

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 16:16 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.