• Momenteel sta ik op het punt van vertrekken. En nu hoor ik je al denken: ''Wat? Waar ga je naartoe dan?' Nou, dat zal ik je eens even zeggen, IK GA NAAR LONDEN! Ja, dit is al lang een soort van droom voor me, want ik hou echt met heel mijn hart van Britsheid. De zoon van mijn stiefvader heeft een huisje in Londen gekocht, dus wij gaan daar eens even zijn huis bekijken. We blijven het hele weekend, en gaan ook nog naar het Harry Potter museum. Dat is ook heel leuk, want mijn broertje en ik zijn enorme HP fans.
    Nou, ik wilde dit even melden voordat het vliegtuid instap. Dus vaarwel, Quizlet, tot zondag!

    Wat gaan jullie dit weekend doen?


    Update:
    Momenteel zit ik in de trein opweg naar het vliegveld. Ik heb eindelijk wifi, dus ik jatte weer even mijn moeder haar ipad om even mijn lieve Q'tje weer te zien. Ik eet Jellybeans en onze couppe zit een ontzettend lief Brits pratend meisje. Ik heb London's eye en de Big Ben gezien en behalve dat we in het Harry Potter museum zijn geweest heb ik ook nog Bakerstreet gezien, omdat het huis dat we gingen zien daar vlak bij is. Mijn broertje en ik zijn heel erg Sherlock fan, dus we gingen ook nog het museum in. Dat was heel klein, maar ontzettend schattig. Er liepen daar ook twee fangirlende chineze meisjes rond die telkens de namen van alle acteurs die ooit Sherlock hebben gespeeld. Het HP museum was ontzettend gaaf. Je zag de Grote Zaal, en nog meer studio stukken zoals de Slaapzaal van Griffoendor. In het winkeltje heb ook nog een engels HP boekje met Bakker de Bart's sprookjes. Helaar moeten we nu weer naar Nederland omdat ik maandag nog naar school moet... Het was in ieder geval heel leuk.
    Hoe is het weer in Nederland?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:35 ]

    Ik ga met kerst naar Londen en met Carnaval naar Parijs :]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lilia schreef:
    Bedankt allemaal! ^^ Ik zal van iedereen de groeten doen aan de britten, en ik licht jullie wel in hoe het hier is. Dat zal ik zo doen dat het net lijkt alsof jullie allemaal mee zijn.XD
    Ik zit nu op een plek op Schiphol waar wifi is. Ik heb mijn moeders i pad gejat. We gaan zo vliegen, yay!

    Aan Wiarda: HAHAHA! Ik wrijf het er zeker nog eens even in. En als ik je weer zie zeg ik nog wel tien keer hoe Brits het was. Zo als ik al zei, we gaan met onze huwlijksreis naar Engeland. ;')


    Daar houd ik je aan. Als we over twee weken nou even trouwen, kunnen we mijn verjaardag ook nog in London vieren. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben twee keer een week naar Londen geweest, heeeerlijke stad, wil er nog wel honderd keer heen. Maar in elk geval, heel erg veel plezier! Geniet ervan (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Whoop whoop, veel plezier <3


    Pretty is just a pretty word.

    Updatebump!
    Momenteel zit ik in de trein opweg naar het vliegveld. Ik heb eindelijk wifi, dus ik jatte weer even mijn moeder haar ipad om even mijn lieve Q'tje weer te zien. Ik eet Jellybeans en onze couppe zit een ontzettend lief Brits pratend meisje. Ik heb London's eye en de Big Ben gezien en behalve dat we in het Harry Potter museum zijn geweest heb ik ook nog Bakerstreet gezien, omdat het huis dat we gingen zien daar vlak bij is. Mijn broertje en ik zijn heel erg Sherlock fan, dus we gingen ook nog het museum in. Dat was heel klein, maar ontzettend schattig. Er liepen daar ook twee fangirlende chineze meisjes rond die telkens de namen van alle acteurs die ooit Sherlock hebben gespeeld. Het HP museum was ontzettend gaaf. Je zag de Grote Zaal, en nog meer studio stukken zoals de Slaapzaal van Griffoendor. In het winkeltje heb ook nog een engels HP boekje met Bakker de Bart's sprookjes. Helaar moeten we nu weer naar Nederland omdat ik maandag nog naar school moet... Het was in ieder geval heel leuk.
    Hoe is het weer in Nederland?

    Lilia schreef:
    Updatebump!
    Momenteel zit ik in de trein opweg naar het vliegveld. Ik heb eindelijk wifi, dus ik jatte weer even mijn moeder haar ipad om even mijn lieve Q'tje weer te zien. Ik eet Jellybeans en onze couppe zit een ontzettend lief Brits pratend meisje. Ik heb London's eye en de Big Ben gezien en behalve dat we in het Harry Potter museum zijn geweest heb ik ook nog Bakerstreet gezien, omdat het huis dat we gingen zien daar vlak bij is. Mijn broertje en ik zijn heel erg Sherlock fan, dus we gingen ook nog het museum in. Dat was heel klein, maar ontzettend schattig. Er liepen daar ook twee fangirlende chineze meisjes rond die telkens de namen van alle acteurs die ooit Sherlock hebben gespeeld. Het HP museum was ontzettend gaaf. Je zag de Grote Zaal, en nog meer studio stukken zoals de Slaapzaal van Griffoendor. In het winkeltje heb ook nog een engels HP boekje met Bakker de Bart's sprookjes. Helaar moeten we nu weer naar Nederland omdat ik maandag nog naar school moet... Het was in ieder geval heel leuk.
    Hoe is het weer in Nederland?


    Het weer zuigt; het regent. Op mijn gezicht. Zout water. IK WIL OOK NAAR LONDON MAAK ME NIET JALOERS UGH.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil ook naar London:3
    Wel, nog even wachten tot april en dan ga ik met school naar Canne.(:
    Maar ik wil ook naar het Harry Potter museumc:
    De volgende keer kruip ik gewoon mee in je koffer8D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Super gaaf! Ik wil ook echt zóo graag naar London. Het lijkt me echt zo'n geweldige stad!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ga over twee weken *O*
    Hoe was het? omdat je nu zo ongeveer wel bijna terug zou moeten zijn


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.