• Kent iemand het?
    Dat irritante feest waarbij honderden kinderen in groepjes langs je deur komen, allemaal hetzelfde stomme *** liedje zingen en dat je ze per se snoep moet geven?
    Ik heb nu een paar liedjes aan moeten horen vandaag en ik word er helemaal gek van ;o


    26 - 02 - '16

    Sinte Sinte maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sinte Maarten aan!
    ASDFGHJKL
    #!@R$

    Ahum. Ja. Morgen moet ik dus met mijn zusje lopen...... fml.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    Sinte Sinte maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sinte Maarten aan!
    ASDFGHJKL
    #!@R$

    Ahum. Ja. Morgen moet ik dus met mijn zusje lopen...... fml.


    Good luck..


    26 - 02 - '16

    O GOD. D:
    Ik ga morgen met een mitrailleur de deur bewaken. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O GOD. D:
    Ik ga morgen met een mitrailleur de deur bewaken. D:


    Had je daar niet wat eerder mee kunnen komen? T.T
    Dan had je mooi mijn deur mogen bewaken c:


    26 - 02 - '16

    Thank god, dat we dat niet hier hebben :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    Thank god, dat we dat niet hier hebben :'D!


    I'm really, really jealous right now..


    26 - 02 - '16

    um het is morgen toch pas? Ik vond het altijd heel leuk om te lopen, allemaal snoep binnenhalen(:
    Maar ik was idd ook een keer thuis en toen vroeg ik aan mijn ouders hoe ze dat vol konden houden steeds maar datzelfde liedje enz.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Chat schreef:
    (...)

    Had je daar niet wat eerder mee kunnen komen? T.T
    Dan had je mooi mijn deur mogen bewaken c:

    Hehe, succes ermee. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo'n dingen bestaan vast alleen in Nederland.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kom in de Randstad wonen en niemand doet dat :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    In Enschede doet niemand het. Laat ik nu net bij Nikki zitten, waar het WEL word gedaan. Poor me, maaaar ik neem al het snoep in beslag wat overblijft!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jua, bij ons doen ze ook aan Sint-Maarten. Sommige doen het dit jaar vandaag, maar de meesten gewoon morgen. Maar dat is alleen in West-Friesland en Groningen enzo, verder doen ze het nergens geloof ik. Ik doe in ieder geval de deur niet open, dat mag de rest van mij doen.


    Your make-up is terrible

    Sint maarten is toch pas morgen? Anyway, wij wonen lekker afgelegen, dus er komen soms maar een paar kindjes langs met hun ouders.


    You are beautiful, you are love.

    Nadal schreef:
    Kom in de Randstad wonen en niemand doet dat :Y)


    Nou, kom zeg. Laat je eens beter informeren haha. In sommige delen van Amsterdam doen ze het wel, zoals Amsterdam Noord.


    Your make-up is terrible

    In Brabant doen ze dat voor zover ik weet niet *O*