• Nu ik eindelijk meer tijd heb, heb ik ook zin om te lezen, maar als ik in andere ik-zoek-storiestopics kijk, vind ik daar niet wat mij aantrekt, dus zoek ik ze zelf.
    Alleen onbekende personen, géén fanfiction. Ik maak voor geen enkele fanfiction een uitzondering.

    Wat ik wel zoek:
    - Actie
    - Romantiek (geen slijmerige, kleffe stories)
    - Drama
    - Humoristisch
    - Historisch
    - Science fiction (maar alleen als het niet met ruimteschepen etc. is)
    - Fantasie (realistische fantasie, dus niet met trollen, elven etc.)
    - Avontuur
    - 16 + (maar alleen als er een écht goed verhaal aan vast zit, het moet niet alleen over seks gaan want dan lees ik het niet)
    - Niet Engels gesproken en Nederlands geschreven of andersom. Één taal, anders leest het heel lastig.

    Ik ben een kritische lezer, maar ik hou wel van veel genres. Het maakt niet uit hoeveel hoofdstukken er zijn, maar bij veel hoofdstukken doe ik er nogal lang over. Ik ben geen snelle lezer. Dus ik hoop dat jullie hier wat leuks kunnen dumpen (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 18:07 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ik weet niet of je dit iets vind, maar ik zet het hier maar neer. (:



    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    - Onbekende personen
    - Drama
    - Geschreven door Creativity & Acrimony


    Enjoy!


    life is awesome


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.

    Autumn Leaves
    Genre is Magisch

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:34 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
    #Fantasie, maar niet zo als in een fantasie wereld, alles speelt zich gewoon in de normale wereld af.

    Deze story valt onder het genre romantiek, maar het is niet klef. Ik heb er ook een beetje humor ingestopt. Misschien vind je het wat?




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel, en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.

    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me


    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb
    » Trailer


    Link: klik hier


    26 - 02 - '16

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    blackXwhite schreef:
    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    xx

    Sorry hoor, maar als je pas bij zoveel abo's begint, ga ik geen abo nemen. Het klinkt kinderachtig, maar ik heb geen zin in die onzin. Én het is fanfiction en er staat duidelijk, in het rood nog wel dat ik geen fanfiction wil.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:04 ]


    Take risks and conquer your fears.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje



    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is 2051, sinds enkele jaren is er een grote uitbraak geweest, iets dat verschikkelijke dingen deed met het menselijke brein en ze tot één van de meest gevreesde apocolypsen bracht; de zombies. Nu zijn er nog maar enkele mensen over in deze afgetakelde wereld en moeten zij overleven.


    Door: ~ Assassin & CyberLord
    ~ Geschreven in RPG stijl
    ~ 16+
    ~ Drama
    ~ Actie
    ~ Romantiek



    -ik weet niet of het leuk is om te lezen, maar het is een soort RPG, met al heel wat hoofdstukken en er komen snel hoofdstukken bij. Het voldoet in ieder geval aan veel van je eisen-

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 11:17 ]


    Your make-up is terrible

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al 35 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    http://www.quizlet.nl/stories/99145/jongen-van-het-water/

    dit is een fantasy story, ik weet niet of je het leuk vind, je moet wel echt even inkomen denk ik, maar het gaat niet over elfen en trollen of zo.

    http://www.quizlet.nl/stories/98160/kinderbedtijd/

    dit is een beetje thriller-achtig, over een meisje dat haar vriendje vermoord. langzaam kom je er beetje bij beetje achter wat er aan de hand is.

    http://www.quizlet.nl/stories/100977/locked-up/

    zodra ik mijn usb-stick vind waar de eerste hoofdstukken op staan komen hier hoofdstukken! het gaat over een meisje die wakker word in een kamer die ze niet kent....

    http://www.quizlet.nl/stories/95956/door-jou-ogen/

    in een week raken er in hoog tempo jongeren vermist. uiteindelijk worden ze allemaal gevonden, in een steegje, een verlaten grasveld, een oud huis, een verlaten fabriek. allemaal bewusteloos. allemaal met een vreemde brandwond in hun arm. allemaal niet ouder dan 15 jaar...


    geef zoveel kritiek als je wilt, daar worden story's alleen maar beter van :P

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 13:28 ]


    me: 5% reality, 95% dreams

    blackXwhite schreef:
    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)
    [...]


    Waarom zet je hier fanfictie neer, terwijl er nadrukkelijk om OP gevraagd wordt?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Misschien is mijn story wat voor jou?
    Zero is the maximum. -anorexia


    Never forget who you are

    Angel Warrior, het is een OP. I hope you like (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:31 ]


    Hell is empty..al the devils are here