• Ik ben, na bijna op de kop af een jaar, Geen vrijgezel meer :o

    Het voelt heel raar en vreemd maar zo goed tegelijkertijd

    Me hart klopt ergens in me keel en vlinders nemen me lichaam over iedere keer als ik met hem praat of als hij me omhelst of knuffelt en het is totaal niet als ik maar toch ben ik heel blij :D Dus yay voor mij

    Iemand anders nog zo blij ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jaj, gefeliciteerd!
    Mijn vriend en ik hebben het een maand en een dag, haha!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd! *O*

    Ik ook, omdat ik nu al ongeveer twee en een halve maand iets met mijn vriend heb, en nog lang niet bij hem weg wil :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik las eerst: "Ik ben nieuw." dus ik keek echt van what the fuck, maar wat leuk zeg. Gefeliciteerd *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben .. 3 maanden en 1 week samen met mijn liefje dus ik ben ook blij (bloos)
    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:30 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yeaaaah. You go girl. Hehehe, kan je eindelijk je vijftig ergens op uitleven lolol.


    Your make-up is terrible

    Heb sinds 26 november iets met mijn vriend, dus dat is ook nog erg kort. En vanavond komt hij hier weer, dus daar kijk ik naar uit ^^!


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Yeaaaah. You go girl. Hehehe, kan je eindelijk je vijftig ergens op uitleven lolol.

    HAHAHA, Nikki!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yay voor jou! Ik weet hoe leuk het is om een vriendje te hebben en ik ben ook echt blij voor je c:
    Veel geluk samen, dat jullie lang bij elkaar mogen blijven!


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Yeaaaah. You go girl. Hehehe, kan je eindelijk je vijftig ergens op uitleven lolol.


    HAHAHA OMG NIKKI XD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh ja dat is leuk he!
    Ik heb net 1 jaar en 2 maanden met mijn vriend, en ik ben nog steeds zooooo verliefd!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gefeliciteeeerd! Ik ben ook blij, want over drie daagjes heb ik dertien maandjes met mijn allerliefste vriend ;a


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Rechazame schreef:
    (...)

    HAHAHA OMG NIKKI XD

    Alsof hij dat erg vind (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    That awkward moment that you're like the only single person in this thread up to this point *flies away*.

    Congrats :].

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gefeliciteerd ^.^


    -