• Dit wilde ik dus al langer posten, maar was ik vergeten.

    Dus ik was laatst op een slapfeestje en we gingen een rondje door de binnenstad wandelen. We waren vergeten dat er die avond een voetbalwedstrijd was dus er veel PSV-fans waren en zo.
    Ik en nog een meisje op het feest hadden het plan allebei heel disturbing één iemand aan te staren en te blijven staren.
    Nou deed zij dat bij één man alleen want ik had hem niet gezien.
    Ze blijft en blijft staren, ook als we voorbij hem zijn, en die vent kijkt op een gegeven moment ook echt heel bang om van "Wait... wut?"
    En ondertussen liggen wij natuurlijk helemaal in een deuk. :3

    Om dit topic even nuttig te maken...
    Nog iemand die random mensjes plagen leuk vindt?

    jaaaaaaah:Pmenseje plagen is lowl:Pheb het zelf uitgeprobeerd bij een leraar xD


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    jaaaaaaah:Pmenseje plagen is lowl:Pheb het zelf uitgeprobeerd bij een leraar xD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Bij Fright Night van Walibi deden die mensjes dat ook steeds! Die bleven je dan maar doordringend aanstaren, en als je terug ging staren deden ze óf dat ze bang waren, óf -de jongens bij mij igg- gingen ze handkusjes naar je blazen. Was wel geniaal :')
    Maar ik ga heel vaak naast een vriendin fietsen en dan een prethoofd opzetten. Zij praat dan meestal rustig door, kijkt me even aan en schrikt zich rot ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lol


    26 - 02 - '16

    Ik, mijn bestie en ex-vriendin deden paar maanden terug ''hazza!' roepen naar mensen die lang fietsen.
    En wij waren gezellig een ijsje aan 't eten, 't was bij de ijsboer in de buurt waar veel fietsers komen ^^'
    Of we riepen 'Je Wielen Draaien' O3o Ooklol.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Leuk ja.


    -