• Ik heb nu 2 story's (het waren eerst series maar ik heb ze omgezet). Één story gaat over vampiers, en de andere over weerwolven. Alleen ze zijn geen van beiden erg popilair, terwijl ze al best wel lang bestaan. XD

    Dus als je het onderwerp leuk vindt, lees dan even het eerste deel van een van mijn story's :D

    Wat vinden jullie eigenlijk leuker, vampiers of weerwolven, of een ander mythologisch iets? ;o


    Blup! 8D

    vampiers xd
    vind ik dan :P

    Ieder z'n eigen mening. XD

    Die van mij over vampiers is tot nu toe ook het langst, en die van de weerwolven is een beetje vastgelopen... >.<


    Blup! 8D

    Weerwolven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vampiers.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vampiers. :']


    You move me ......... Kurt

    Demons :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    vampiers denk ik.. alhoewel daar al veel meer over geschreven is.. je kunt ook over weerwolven doen alleen dan er een beetje je eigen draai aangeven (:


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Mhm. Zolang het maar origineel is. ^^
    Weerwolven zijn weinig 'goede' verhalen over, zeg maar. Misschien moet je dat proberen. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    weerwolven!


    stay Nyappy

    Weerwolven


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Daarom, heb er 1 over weerwolven en 1 over vampiers, alleen ze worden heel weinig gelezen en ik krijg geen reacties, dus ik weet niet want mensen ervan vinden. >.<

    *HINT HINT* :D


    Blup! 8D

    Vampiers (H) i love Vampiere!


    all i need is love, all i get is homework

    Vampiers (H)
    Ik zie de vampiers liever uit Twilight dan die van Blade xD

    Vampiers =]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Vampiers.


    Everyone smiles in the same language.