• Ik speelde er al een tijdje mee, maar ik ga het toch doen (:
    Aangezien er weer een film is en er volgens mij stiekem toch nog wat mensen zijn die het leuk vinden ga ik eens zorgen dat er een goedgeschreven verhaal komt van twilight. Alles zal erin voorkomen. Dus niet alleen Edward maar ook Jacob en de rest van de gangbang. En wees gerust. GEEN Bella Swan (:



    Een klein kindje wordt gevonden op het strand van La Push. Omringt door de Quilleutes groeit Poppy op tot een mooie jonge vrouw. Harry en Sue hebben haar alle liefde gegeven die ze nodig had en haar wereld stort ineen als Harry komt te overlijden. De meelijwekkende blikken van haar vrienden en familie zijn een marteling en ze besluit om naar een andere school te gaan waar niemand haar kent. En waar kan dat beter dan op Forks High School?
    Maar wat als álle legendes waar te blijken zijn en ze moet kiezen tussen familie, vriendschappen en de liefde?


    Ik wil hebben:
    Poppy's beste vriendin Reservaat
    "Clan" vrienden Reservaat (meisjes vooral)
    Nieuwe "vriendin" Forks High School

    Invullen:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk (foto én beschrijving, Beroemd iemand, naam vermelden):
    Karakter (uitgebreid):
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 12:19 ]


    Miep

    Poppy's beste vriendin Reservaat

    Voornaam: Lily
    Achternaam: Rivers
    Volledige Naam: Lily Amanda Rivers
    Nationaliteit: Inheems Amerikaans
    Leeftijd en geboortedatum: 9 maart 1990
    Uiterlijk:




    Lily is kleiner dan de gemiddelde persoon van haar leeftijd, echter stoort dit haar niet. Ze heeft een licht getinte huid, donkerbruine ogen en lichtroze volle lippen. Lily heeft donkerbruin, bijna zwart, krullend en lang haar. Ze draagt vaak wijd zittende kleding waarin ze zich prettig voelt. Ze heeft haar haren altijd los en doet er meestal niet veel mee behalve kammen. Heel soms draagt ze een paardenstaart, maar dat is alleen als ze naar het bos gaat of naar de zee voor een lange wandeling. Lily draagt bijna nooit hakken, ze kan er wel op lopen maar vind ze niet lekker zitten en draagt ze daarom ook niet.
    Karakter: Lily is een spontane meid, die altijd zin heeft in een leuk gesprekje.
    Familie: Lily heeft haar beide ouders nog, die beide erg van gezelligheid houden en het gezin op nummer één zetten. Ook heeft Lily twee broers, die een tweeling van elkaar zijn, zij heten Bob en Peter. Ze spreekt haar broers niet veel, omdat deze in Las Vegas wonen.
    Extra: Ze heeft een tatoeage van een wolf op haar rug. Verder kan Lily heel goed zwemmen.

    (Beroemdheid op de foto is Vanessa Hudgens)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:43 ]


    Chaos is a ladder.

    Ik maak morgen een nieuwe vriendin (:


    Tell me about it, stud.

    ik ga morgen een rol voor je invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Dankjullie wel ^^


    Miep

    wil je een bepaalde rol voor de forks 'vriendin"?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ashallyn schreef:
    wil je een bepaalde rol voor de forks 'vriendin"?


    nope (:


    Miep

    Invullen: nieuwe ‘vriendin.’
    Voornaam: Cadence
    Achternaam: Davis
    Volledige Naam: Cadence Reina Davis.
    Nationaliteit: Engels.
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar. Geboren op 15 januari 1996.
    Uiterlijk (foto én beschrijving, Beroemd iemand, naam vermelden):


    Cadence heeft een blanke huid met vaak roze rouge op. Ze heeft heel donker bruine ogen en lange gepenseelde wimpers. Haar lippen zijn vol en hebben een licht roze kleur. Haar donkere haren heeft ze geverfd in een lichtere kleur en heeft ze meestal gekruld.
    Christian Serratos.
    Karakter (uitgebreid): Cadence neemt geen blad voor haar mond. Ze is heel direct en weet altijd meteen wat er met een persoon aan de hand is. Ondanks haar directheid kan ze als het nodig is de meest behulpzame en betrouwbare persoon zijn. Haar direchtheid is enkel een camouflage voor de echte Cadence. Ze kan heel erg gek doen en leeft in het nu, tenzij zee en boek te pakken heeft, dan wordt ze verzwolgen in de wereld van dat boek. Ze houdt van haar vrienden en zal ze dus altijd beschermen, maar met de woorden die ze gebruikt, gaat dat niet altijd even goed. Ze is altijd aanwezig en kan soms als een bad girl overkomen.
    Meestal heeft ze een witte jurk aan, waaronder ze diverse kleuren Dr. Martens draagt. Het liefst de zuurstok roze. Om haar nek heeft ze altijd een ketting met een klein houten wolfje, dat ze tijdens een schoolreis heeft gevonden. Ze houdt van muziek, lezen en ook van tekenen.

    Familie: Haar ouders zijn gescheiden. Haar moeder (Julia) en vader (Angel) hebben beide een nieuwe wederhelft gevonden en Cadence is daar niet zo blij mee. Op dit moment ‘woont’ ze bij een vriend in Forks. Ethan Marks.
    Haar zusjes Viola en Clari wonen beide bij haar moeder in New York.

    Extra: Cadence heeft een rode elektrische gitaar en ze heeft een voorliefde voor tekenen en o


    Het kan dat ik nog wat aanpas.
    (Sorry dat het net het plaatje is waarbij je dat twilight ziet.)


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik vul wat in.

    Voornaam: Jane.
    Achternaam: McGill
    Volledige Naam: Jane Lizzy Rosetta McGill.
    Nationaliteit: Jane is geboren in Spanje, toen ze nog maar één jaar oud was is ze naar Amerika verhuisd.
    Leeftijd en geboortedatum: Jane is 18 jaar oud. 16 juni 1994.
    Uiterlijk



    Jennel Garcia.
    Jane is een ongelooflijk schattig meisje, die vaak jonger wordt geschat dan dat ze daadwerkelijk is. Ze heeft een erge babyface, die haar extra mooi maakt. Jane heeft halflang bruin haar en kleine bruine ogen.
    Jane's stijl is vooral een beetje wat stoerder, ze houdt bijvoorbeeld erg van een leren legging of een leren jasje. Dat komt omdat Jane erg verliefd is op rockmuziek. Ook vinden veel mensen dat Jane's stijl niet past bij haar karakter, maar daar trekt zij zich niks van aan.
    Karakter (uitgebreid): Jane is een erg spontaan meisje die snel vrienden maakt. Wel is Jane erg onzeker over haar uiterlijk en ze heeft een lage eigenwaarde. Jane wilt het liefst alles voor andere doen en zo min mogelijk aan haarzelf denken. Ze heeft dus weinig zelfvertrouwen.
    Je kan Jane veel wijsmaken, ze gelooft namelijk snel iets. Daarom wordt Jane vaak gemanipuleerd door vrienden, zodat zij veel voor haar vrienden moet doen. Jane verdient dat niet, gewoon omdat het een hartstikke aardig meisje is.
    Familie: Jane is door haar moeder opgevoed, haar vader woont nog in Spanje, en die heeft ze in geen 17 jaar meer gezien. Jane's moeder heet Jessica York en ze is 45 jaar oud. Ook heeft Jane nog een zusje, genaamd Pamela. Zij is 14 jaar oud.
    Extra: Jane rookt, al haar vrienden worden er gek van, maar ze houdt er maar niet mee op.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 16:09 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.