• ik word knetter gek van mijn klas! ik zit met alleen maar meiden in de klas (zelf ben ik ook een meisje) en dat kan kei leuk zijn hoor. maar nu heb ik er echt geen zin meer in! Echt meer dan de helft van mijn klas zit zo te zeggen:
    jah ik wil niks meer eten. nee, brood met boter is slecht. ik word te dik. zou je dat snoepje nog wel eten? weet je hoe veel calorieen daar in zitten? ik pas niet in maatje 36. oh ik wil 15 klio afvallen. oh ik val 5 klio per week af.
    omg ik werd vandaag echt gek in de klas! stelletje aandacht trekkers....
    hebben jullie ook zoiets mee gemaakt? of heb ik het zo getroffen met z'n "toffe" klas die wil afvallen?


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Iek, daar zou ik ook moe van worden. Helemaal omdat waarschijnlijk de helft van die mensen zich gewoon aanstelt en een geweldig figuur heeft. Voor de serieuze afvallers is het wel een serieus probleem, maar dat moet je als klasgenoot dus echt niet aanmoedigen. Idiots.


    You are beautiful, you are love.

    Zeg er dan heel subtiel iets van. Zoiets als: 'Waarom zou je dat doen?' of 'Ik vind dat allemaal echt net nodig ofzo hoor.'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Onzin. Die vissen gewoon complimentjes(cat)


    •*• Lululu •*•

    Ik heb 4 jaar lang in een klas met enkel meisjes gezeten en dat is volkomen normaal, niets aan te doen. Natuurlijk wel om geirriteerd in te worden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Warpaint schreef:
    Iek, daar zou ik ook moe van worden. Helemaal omdat waarschijnlijk de helft van die mensen zich gewoon aanstelt en een geweldig figuur heeft. Voor de serieuze afvallers is het wel een serieus probleem, maar dat moet je als klasgenoot dus echt niet aanmoedigen. Idiots.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mallory schreef:
    Onzin. Die vissen gewoon complimentjes(cat)


    Dit precies dit.

    En dat is dan ook een van de redenen waarom ik zoveel liever omga met jongens dan met meiden


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zou ze slaan, stuk voor stuk. Af en toe eens iets zeggen is niet zo erg, maar hun overdrijven echt heel erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben eraan gewend geraakt en eerlijk gezegd hebben ze mij er ook mee aangestoken. Ik weet wel dat ik niet echt dik ben, maar als mensen van vijftig kilo constant lopen te zeuren dat ze te zwaar zijn, ga je toch twijfelen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oh, verschrikkelijk! Bij mij in de klas zitten ook alleen maar meisjes en sommigen zeggen wel eens dat ze zichzelf wat te dik vinden of nemen geen snoepjes aan omdat ze op de lijn letten, maar zo extreem als bij jou is het gelukkig niet!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bij mij doen ze dat gelukkig niet, aangezien een meisje in mijn klas anorexia heeft gehad en obsessief afvallen dus nogal een gevoelig onderwerp is. Bovendien zijn alle meiden uit mijn klas hartstikke slank, dus is het ook nergens voor nodig (en gelukkig hebben ze dat zelf ook door). :Y)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 14:32 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bij mij is dat wel een tijd geweest in mijn vorige klas. Dan gingen ze naar de AH en wilden ze niets kopen wat ongezond zou zijn. Alleen maar gezond, gezond, gezond. En zeuren over ieder chipje dat ze namen. Neem het dan gewoon niet, of geniet er van. Maar goed, dat is nu niet meer zo gelukkig :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nah, wij zijn juist het tegenovergestelde. :'D
    We kunnen de hele dag praten over eten en dan vooral over lekker eten. We krijgen ook iedere donderdag taart bij m&o (om en om trakteert er iemand) en er is bijna elke dag wel iemand die koekjes meeheeft ofzo. Super slecht. Wel lekker. (cat)

    Ohh dit zoo jammer. En als ze in het ziekenhuis liggen zijn ze het wel zelf schuld, klinkt gemeen, maar zij zijn dan zover gekomen totdat graatmager zijn en nog zichzelf te dik vinden. Ik vraag me af of ze echt zo onzeker zijn over hunzelf. Kan best. Maar als bijna alle meisjes uit jouw klas dat doen, lijkt anorexia weer op een rage te worden. Net als 2009, 2010.. whatever.
    Ik moet zelf toegeven, ik werd in het eerste vreselijk gepest en voelde me daardoor onzeker (enmoet toegeven, ik was klein en woog 60 kilo, ik was mollig) een daardoor (door het pesten)... ging ik ook minder eten. Maar in tussen tijd heb ik ook ontstoken amandelen gehad. En veel daardoor ook veel van af.
    Nu weeg ik inmiddels 53 kilo. En ben 1,66 meter.
    Achjaa.. het pesten is voorbij, ik ben weer gelukkig met mezelf. En sowieso, als je zo graag dood wil gaan van de honger, doe je alleen maar anderen pijn.

    Nja, mensjes, ik ga maar aan de patat knabbelen.
    En btw voor jou; negeer die meisjes gewoon of waarschuw je docent/mentor whatever.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 17:41 ]


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Bij ons hebben we het juist alleen maar over eten en dat we honger hebben haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bij mij in de klas gaat het zo: Daar wordt je dik van! Maar het is toch te lekker om te laten staan. en dan eten ze het gewoon alles rustig op.
    En de meeste meiden eten tijdens de uur wisseling, wat ik niet snap want je heb ook 2 pauzes....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor