• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Vinden jullie het leuk als ik een lijstje van dominant en submissive in de beginpost zet? ;3

    Ik vind het best en wat ik ben weet je zelf wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Manon: Alles op z'n tijd. Er is geen bepaalde tijdgrens voor iets. Gewoon doen wanneer jullie er goed bij voelen!
    Pas op, zoenen is zeer verslavend...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    @Manon: Alles op z'n tijd. Er is geen bepaalde tijdgrens voor iets. Gewoon doen wanneer jullie er goed bij voelen!
    Pas op, zoenen is zeer verslavend...

    Dat, vooral dat laatste :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Assasin en Barnabas.
    Dank jullie wel! Dit helpt me best wel. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk topic :'D Al zal ik niet zo snel spontaan mijn ervaringen neerzetten haha


    -

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat, vooral dat laatste :Y)

    Dat mis ik echt zó, haha. Ik zou echt willen dat ik weer een leuke jongen tegenkwam en dit keer iemand met heerlijke humor en een mooie kop en lijf. :9~
    Ik vind schouders zo sexy bij een jongen. Hoe dat altijd rolt... Wauw.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dat mis ik echt zó, haha. Ik zou echt willen dat ik weer een leuke jongen tegenkwam en dit keer iemand met heerlijke humor en een mooie kop en lijf. :9~
    Ik vind schouders zo sexy bij een jongen. Hoe dat altijd rolt... Wauw.

    Hahaha, je klinkt echt als een meisje. Nikki kan maar niet van mijn bovenarmen afblijven :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Hahaha, je klinkt echt als een meisje. Nikki kan maar niet van mijn bovenarmen afblijven :x

    Haha, een meisje nog wel! XD
    Woehoe, ik word vrouwelijk bevonden! *O*
    Ik vond mijn ex zijn lichaam echt walgelijk, om eerlijk te zijn...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Haha, een meisje nog wel! XD
    Woehoe, ik word vrouwelijk bevonden! *O*
    Ik vond mijn ex zijn lichaam echt walgelijk, om eerlijk te zijn...

    Handig handig. Nou, moet je maar snel uitgaan en een andere jongen vinden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Haha, een meisje nog wel! XD
    Woehoe, ik word vrouwelijk bevonden! *O*
    Ik vond mijn ex zijn lichaam echt walgelijk, om eerlijk te zijn...


    Wat was er dan zo walgelijk aan? Nou, over het algemeen zijn mannenlichamen dan ook niet zo'n lust voor het oog, vergeleken met wat vrouwen allemaal hebben haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat was er dan zo walgelijk aan? Nou, over het algemeen zijn mannenlichamen dan ook niet zo'n lust voor het oog, vergeleken met wat vrouwen allemaal hebben haha.


    Daar ben ik het niet mee eens. Vrouwen laten gewoon meer van zichzelf zien. :p

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 23:18 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Savoureur schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens. Vrouwen laten gewoon meer van zichzelf zien. :p


    Ik doelde eigenlijk gewoon meer op de vrouwenvormen zelf.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik doelde eigenlijk gewoon meer op de vrouwenvormen zelf.


    Haha, vrouwen zijn inderdaad mooi.
    Maar mannen even goed.
    Smaken verschillen.

    Ik begrijp trouwens wel wat je bedoelt hoor, ik had het meer over de Westerse cultuur, waarin vrouwen al snel als een lustobject worden gezien.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat was er dan zo walgelijk aan? Nou, over het algemeen zijn mannenlichamen dan ook niet zo'n lust voor het oog, vergeleken met wat vrouwen allemaal hebben haha.

    Haha. XD Nou, ten eerste was hij overal ontzettend bleek, net een vampier.
    Zijn voeten waren afgrijselijk en hij had gewoon een heel lelijk lichaam zonder een beetje spiermassa. De volgende keer wil ik gewoon een mooie man die zijn lichaam goed verzorgt. Zijn lichaamsgeur was ook erg apart. :'D If you know what I mean.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Savoureur schreef:
    (...)

    Haha, vrouwen zijn inderdaad mooi.
    Maar mannen even goed.
    Smaken verschillen.

    Ik begrijp trouwens wel wat je bedoelt hoor, ik had het meer over de Westerse cultuur, waarin vrouwen al snel als een lustobject worden gezien.

    Mmm. Vrouwen hebben inderdaad mooiere lichamen, maar ik geef toch de voorkeur aan een man, haha.
    Als ze maar een beetje getint zijn, dan vind ik het best. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"