• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Ik hoop dat we morgen hier in Friesland zijn ingesneeuwd xD volgens de weerberichten krijgen we sneeuw hier:S


    ~

    Aislinn schreef:
    (...)
    STIL. HAHA. Ik ben echt jaloers, omy, maar gelukkig ben ik volgende week vrijdag vrij. ;aaaa


    Ik oooooook*O*


    ~

    En het is wel weer duidelijk, dat ik me verveel, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Serieus. Mijn leraren: OM GEK VAN TE WORDEN.

    Ik stuur verslagen, werkstukken, presentaties, filmpjes en noem maar op naar mijn leraren. Ik ben de enige in de klas die zo trouw is omdat telkens te doen. Krijg ik geen eens een e-mail terug met dat ze het hebben gezien of dat 'ie goed is! Dus nu weet ik niet of ze het wel gezien hebben. ZO IRRITANT! -.-


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    Serieus. Mijn leraren: OM GEK VAN TE WORDEN.

    Ik stuur verslagen, werkstukken, presentaties, filmpjes en noem maar op naar mijn leraren. Ik ben de enige in de klas die zo trouw is omdat telkens te doen. Krijg ik geen eens een e-mail terug met dat ze het hebben gezien of dat 'ie goed is! Dus nu weet ik niet of ze het wel gezien hebben. ZO IRRITANT! -.-


    Haha. Dat is bij ons sowieso zo. Als je ze in je verzonden items laat staan heb jij bewijs dat je ze hebt gemaid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Haha. Dat is bij ons sowieso zo. Als je ze in je verzonden items laat staan heb jij bewijs dat je ze hebt gemaid.

    Ja. Want ik heb nu al zo'n 20x te horen gekregen van: "Je hebt het niet ingeleverd." En dan sta ik naast hun en kijk mee in hun inbox, en dan zie ik mijn mail er gewoon tussen staan. Is nu al zó vaak gebeurd.


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ja. Want ik heb nu al zo'n 20x te horen gekregen van: "Je hebt het niet ingeleverd." En dan sta ik naast hun en kijk mee in hun inbox, en dan zie ik mijn mail er gewoon tussen staan. Is nu al zó vaak gebeurd.


    Ik bedoelde dat ze dat bij ons ook niet deden maar wij leveren in via Magister dus no problemos.
    Maar zolang jij weet dat je het hebt verstuurd dan ben jij safe toch? Ik snap dat het vervelend is maar ja, jij weet dat je het hebt. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    brb dyin' :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:


    brb dyin' :')

    OMG, Arjen en Wes met haar o_O

    Apocalyptic schreef:


    brb dyin' :')

    Eerste ingeving: Cute!
    Daarna: ...
    Daarna: Het ziet er niet uit.


    Chaos is a ladder.

    Lyon schreef:
    (...)
    OMG, Arjen en Wes met haar o_O

    Jaweeeel, ik vind Arjen aantrekkelijker met haar, dan zonder hoor, lol. Echt nog baby'tjes daar, hoewel Robin nauwelijks wat veranderd is!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Jaweeeel, ik vind Arjen aantrekkelijker met haar, dan zonder hoor, lol. Echt nog baby'tjes daar, hoewel Robin nauwelijks wat veranderd is!

    Echt lang geleden dat ik hem met haar zag haha

    Zo geen zin in stage morgen, weer de hele dag dat gezeik aanhoren, alleen maar kritiek geven op alles wat ik doe
    'Ja, je zit nog in de oriënterende fase.' Ja, ben ik dan dom ofzo ?? Ik moet het toch leren
    Ik zit er sowieso aan te denken om te stoppen, ik ga toch niet over in februari

    Ohhh the Hobbit is zo'n awesome film! Gisteren met mijn awesome klasje geweest en daarna naar het schoolfeest (:. Had a great night!


    ars moriendi

    Ik wil daar zo graag heen heh. Ugh. Niemand wilt met me mee though.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.