• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Boira schreef:
    Naampje veranderd. Eindelijk iets tegen gekomen wat ik mooi vind.

    Ik verander mijn username elke maand. Ik word hem namelijk al zo snel zat. (:


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ik verander mijn username elke maand. Ik word hem namelijk al zo snel zat. (:


    Ik heb deze username al een hele tijd eigenlijk:O


    ~

    Girls, ik ga mijn bedje opzoeken:) Goodnight en misschien tot morgen(K)


    ~

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ik verander mijn username elke maand. Ik word hem namelijk al zo snel zat. (:


    Dat deed ik vroeger ook maar al snel kreeg ik spijt. Ik wil nu alleen nog maar iets wat ik echt mooi vind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nicee:) Hoe ben je daar zo opgekomen dan?


    Ik hou van mist en nevel. Het heeft zoiets mysterieus en romantisch. Ik was aan het zoeken naar Malloquínse woorden voor mijn story en kwam op een Catalaanse woordjes site waar deze tussen stond.
    @Amy; Thankss.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoe stom. De site waarop ik normaal altijd mijn posters bestel, heeft geen poster van mijn favoriete film :c


    Chaos is a ladder.

    Boira schreef:
    (...)

    Ik hou van mist en nevel. Het heeft zoiets mysterieus en romantisch. Ik was aan het zoeken naar Malloquínse woorden voor mijn story en kwam op een Catalaanse woordjes site waar deze tussen stond.
    @Amy; Thankss.


    Wat leuk bedacht:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wat leuk bedacht:)


    Hihi, thanks.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik hou nog steeds van mijn username. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik hou nog steeds van mijn username. :Y)


    Ik ookxD


    ~

    Ik ga hem misschien weer veranderen hihi

    Lyon schreef:
    Ik ga hem misschien weer veranderen hihi


    Waar dit keer in:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Waar dit keer in:)

    Ik weet het niet, misschien een andere Franse stad

    Wanneer komt er weer dutch soccergameeee - te lui om zelf te zoeken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Wanneer komt er weer dutch soccergameeee - te lui om zelf te zoeken.


    De enige die ik weet is 22 maart tegen Estland volgens mij. Ik had er bijna kaartjes voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."