• Het voornemen van het kabinet om een leenstelsel voor studenten in te voeren zal geen meerderheid halen in de Eerste Kamer. Het kabinet wil de basisbeurs die studenten krijgen vanaf 2014 omzetten in een lening en de ov-kaart afschaffen maar GroenLinks is tegen en daarmee is er geen meerderheid in de senaat.

    GL vreest dat de toegankelijkelijkheid en de kwaliteit van het hoger onderwijs door de plannen van VVD en PvdA in gevaar komen. In de uitwerking moeten wel hele grote stappen worden gezet, wil GL instemmen, zei een GL-senator.

    VVD en PvdA rekenden op steun;GL is in principe voor een dergelijk stelsel.

    Bron

    _O_
    Nu hopen dat ze niet nog meer rare streken gaan uithalen -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


    quidquid excusatio prandium pro

    *O* Alleen nu is het inderdaad hopen dat ze geen nog gekkere dingen bedenken. Betekent dit dat de langstudeerboete blijft bestaan of?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *Snapt er niets van*
    Belg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    O, gelukkig. Maar de OV-chipkaart blijft dan ook, hè?


    Take risks and conquer your fears.

    Oromis schreef:
    *O* Alleen nu is het inderdaad hopen dat ze geen nog gekkere dingen bedenken. Betekent dit dat de langstudeerboete blijft bestaan of?

    Die was, als ik het goed heb, sws al afgeschaft.


    Deep inside, I've never felt alive

    Insurgent schreef:
    O, gelukkig. Maar de OV-chipkaart blijft dan ook, hè?

    Jup. Staat er ook tussen :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Die was, als ik het goed heb, sws al afgeschaft.

    Hell yeah! Nog steeds OV en geen langstudeerboete meer. *O*

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 22:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


    *O**O**O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben pas over 3 jaar klaar met de middelbare school, maar *yay, hopen dat dat blijft als ik ga studeren*

    GroenLinks gaat alleen akkoord als de OV blijft, het collegegeld omlaag gaat en de aanvullende beurs omhoog .. never dat ze daar mee gaan instemmen. Dus we zijn gered.


    To infinity and beyond •

    Ahw yeah! Kan ik alsnog mijn tussenjaar houden zonder meteen in het leenstelsel terecht te komen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    _O_!

    Ik heb die ov-kaart nodig als ik over 2,5 jaar ga studeren. Ik was al bang dat ie weg ging.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was zó blij toen ik het hoorde! Eindelijk wat gezond verstand in het Rijk.


    The odds are néver in our favor.

    Go Groenlinks!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    230710 schreef:
    *Snapt er niets van*
    Belg.