• Het voornemen van het kabinet om een leenstelsel voor studenten in te voeren zal geen meerderheid halen in de Eerste Kamer. Het kabinet wil de basisbeurs die studenten krijgen vanaf 2014 omzetten in een lening en de ov-kaart afschaffen maar GroenLinks is tegen en daarmee is er geen meerderheid in de senaat.

    GL vreest dat de toegankelijkelijkheid en de kwaliteit van het hoger onderwijs door de plannen van VVD en PvdA in gevaar komen. In de uitwerking moeten wel hele grote stappen worden gezet, wil GL instemmen, zei een GL-senator.

    VVD en PvdA rekenden op steun;GL is in principe voor een dergelijk stelsel.

    Bron

    _O_
    Nu hopen dat ze niet nog meer rare streken gaan uithalen -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik las het vanochtend toen ik wakker werd. Het beste nieuws in weken. Ik hoop dat ze er wat mee gaan doen, en de OV jaarkaart er gewoon inhouden. Ik vind het stelsel wel prima zoals het nu is. Laat ze lekker ergens anders op bezuinigen dan op ons, arme studentjes...


    Bad decisions make good stories.

    Yay!
    En nou mogen ze wel ophouden met de suggesties om studeren onmogelijk te maken!


    26 - 02 - '16

    Ik was zooooooo bang dat het wel doorging, ze zeggen altijd 'De kinderen van nu zijn de toekomst' maar daar willen ze zelf niet aa bijdragen. De bedoeling hiervan was eigenlijk dat er teveel jongeren voor een hoge en goedbetaalde baan gingen zodat er lagere beroepen te kort waren. Nu proberen ze dus (door het studentenleven moeilijker te maken) ervoor te zorgen dat meer mensen voor een lager beroep kiezen. Wat een bitches......en op de middelbare worden de boeken nu ook al niet meer gefinancierd. Die regeling heeft net geen 3 jaar volgehouden -_-

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 16:45 ]


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Mijn vader hoorde ook van de dingen die Rutte doet (dingen beloven niet te doen, en zodra hij de zetels heeft het juist doen) en zijn reactie vond ik wel geniaal: 'Ben ik blij dat ik voor de Partij van de Dieren gestemd heb!'


    || Love the life you live, live the life you love ||

    YEEEYY.


    Pretty is just a pretty word.

    230710 schreef:
    *Snapt er niets van*
    Belg.Ookal ben ik een Nederlander


    •*• Lululu •*•

    Hoppa, nieuw geweldig nieuws: Rutte doet de rente kwijtschelden aan Griekenland, de schuld staat wel nog. Rutte is ervan overtuigd dat als we nog wat geld erin pompen Griekenland er weer bovenop komt.

    JA DAAAAAAG, en wij maar bezuinigen. Wanneer stopt dit nou eens :(


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    Hoppa, nieuw geweldig nieuws: Rutte doet de rente kwijtschelden aan Griekenland, de schuld staat wel nog. Rutte is ervan overtuigd dat als we nog wat geld erin pompen Griekenland er weer bovenop komt.

    JA DAAAAAAG, en wij maar bezuinigen. Wanneer stopt dit nou eens :(

    Godverdomme, ik begin onze regering echt te haten. Als hierdoor geen opstand komt weet ik het ook niet meer. Maar goed, zal wel weer niet. Niemand keert zich tegen de regering.
    Als ik Rutte ooit zie of iemand anders die een slecht standpunt heeft wat Nederland zwakker maakt / nadelig is voor de samenleving bitchslap ik diegene. Ik heb het echt gehad met onze regering en de shit die ze doen.

    Yes, I am pissed.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 13:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Godverdomme, ik begin onze regering echt te haten. Als hierdoor geen opstand komt weet ik het ook niet meer. Maar goed, zal wel weer niet. Niemand keert zich tegen de regering.
    Als ik Rutte ooit zie of iemand anders die een slecht standpunt heeft wat Nederland zwakker maakt / nadelig is voor de samenleving bitchslap ik diegene. Ik heb het echt gehad met onze regering en de shit die ze doen.

    Yes, I am pissed.


    Yup, ik ook. Er werd ook al gezegd dat als dit in Italië of Spanje gebeurde, het hele land al plat lag. Maar opstanden komen er niet van, de ander doet het wel. Wij zijn bezig met onze dagelijkse lasten: werken. Maarja, als je werkt ben je het toch ermee eens, al die belastingen?

    Het wordt tijd dat iemand van de opstanders aan de macht komt en het regelt zoals wij dat willen, want daar kiezen we voor


    || Love the life you live, live the life you love ||

    yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    feestenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    CocoHoran schreef:
    (...)

    Yup, ik ook. Er werd ook al gezegd dat als dit in Italië of Spanje gebeurde, het hele land al plat lag. Maar opstanden komen er niet van, de ander doet het wel. Wij zijn bezig met onze dagelijkse lasten: werken. Maarja, als je werkt ben je het toch ermee eens, al die belastingen?

    Het wordt tijd dat iemand van de opstanders aan de macht komt en het regelt zoals wij dat willen, want daar kiezen we voor

    Dit zou echt een tijd zijn voor een Hitler persoon :x
    Iemand die alle aandacht naar zichzelf toetrekt en ook echt wat gaat doen, want hoe slecht Hitler ook was, hij heeft wel heel wat gedaan en bereikt in zijn tijd voor de oorlogen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.