• Ik ben op alle gemak nog eens de Harry Potter boeken aan het lezen en deze week ben ik begonnen in The Order Of The Phoenix.
    Hoewel ik anders zeer goed kan doorlezen, moet ik dit boek toch met momenten aan de kant leggen.
    De reden daarvoor? Dolores Umbridge.
    Dat mens is zo afgrijselijk dat ik er ongemakkelijk van word en mijn boek aan de kant moet leggen, voor ik het in duizend stukken scheur.
    Wat een vreselijk mens, die komt gewoon zo monsterlijk en achterbaks over dat het lijkt alsof die voor mij staat en mij behandelt zoals ze de karakters in het boek behandelt.
    En nu ga ik mij een tas thee halen, voor ik me nog meer inleef in dat kutmens.

    Meh, ik ken vervelendere mensen dan haar. IN HET ECHT! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, dat wijf was echt vreselijk. Bah.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha, ja, dat kan inderdaad een kwal zijn..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    Meh, ik ken vervelendere mensen dan haar. IN HET ECHT! D:

    Ik heb werkelijk veel medelijden met je dan. c:

    MEHATESHERRRRR:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

    Ik heb een keer een foto van haar opgehangen. Toen hakte ik er op in met een bijl. En kakkerlakkenverdelger.:Y):Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Nebulae schreef:
    (...)
    Ik heb werkelijk veel medelijden met je dan. c:


    Krijg ik bonusmedelijden omdat het mijn moeder is? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    hahahhaa, ja , daar had ik ook last van !


    Vatican Cameos

    RainbowDash schreef:
    Meh, ik ken vervelendere mensen dan haar. IN HET ECHT! D:


    Chaos is a ladder.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Krijg ik bonusmedelijden omdat het mijn moeder is? D:

    Yikes, krijg je zeker dan.

    Dat mens is gegarandeerd het meest gehate personage van de hele serie, hahaha


    Has no one told you she's not breathing?



    Guilty.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:



    Guilty.

    Ik wilde die nét posten.


    The odds are néver in our favor.

    Zij drinkt toch in het boek ook thee? Ben ik dan de enige die haar niet echt mocht maar haar nou ook weer niet wilde vermoorden? Oké, het moment dat ze Harry zoveel pijn deed had ik wel even wat met er uit willen halen maar voor de rest, nee niet echt.


    Physics is awesome

    Oromis schreef:
    Ja, dat wijf was echt vreselijk. Bah.


    If we had not a soul, music would have created it.

    *hum hum*

    Zij is echt vreselijk, met haar irritante gekuch en haar vreselijke gedrag


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!