• Waarover:

    een meisje heeft, sinds ze met haar hoofd op de grond is gevallen, last van slaapbezoeken. Dit zijn een soort visioenen van het verleden, waarin zijzelf te zien is, met volwassenen die zich voordoen als haar ouders, maar ze herkent ze niet.
    Zijn haar ouders, waarbij ze is opgegroeit, dan niet haar echte ouders? Of is het allemaal maar verbeelding?


    Rollen nog te krijgen:


    × Zus hoofdpersoon (komt pas later in voor) Annelies
    × beste vriendin Hoofdpersoon Cynthia
    × Buurmeisje hoofdpersoon
    × Soort van Geest van de slaapbezoeken (de persoon die de hoofdpersoon rondleid) SAY
    × Politieagente.




    In te vullen zaakjes:

    Naam:

    Leeftijd:

    Likes:

    Dislikes:

    Tekstje:

    Plaatje:

    Dankje^^

    Dankje^^


    Np ^^

    Rol: buurmeidje
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 18
    Likes: kauwgom en lolly`s
    Dislikes: mensen die denken dat ze alles zijn
    Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ook ben ik een levens genieter en sta ik altijd klaar voor mijn vrienden en ben best behulpzaam als het moet
    Maar sinds mijn buurmeisje een keer op haar hoofd was gevallen doet ze zo vreemd ik hoop dat er niks ergs is maar goed ik teken graag en schrijf ook graag teksten als ik een goed idee heb voor een tekst ga ik meestal op een rustig plekje zitten zo kan ik me neter concentreren
    Muziek is mijn leven en ga daarom nooit de deur uit zonder mijn mp3
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl <3 (K)
    Plaatje:
    http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/cute-emo-girl.jpg


    You can't touch music but music touch you

    heey ,
    ik vroeg me af of er nog een quiz over werd gescgreven:P?

    (K) Cyn

    Naam: Naomi
    Leeftijd: 15
    Likes: Schrijven, tekenen, muziek, jongens, eten, Coca Cola, knuffels geven, lachen, ...
    Dislikes: Mensen zonder respect en dan zék diegene zonder respect voor het vrouwelijk geslacht, bitches, seutjes, mensen die maar heet 'gewoontjes' zijn, mensen die de realiteit niet willen zijn.
    Tekstje:
    Hi,
    Naomi is de naam. Maar noem me maar gerust Nao, I don't care. Ik mag dan inderdaad nog maar 15 zijn, maar ik heb al een heel eigenaardig karakter en ik wéét wat de realiteit echt is. Dat komt er nu eenmaal van als de mensen je verschillende dingen aandoen. Ja, ik ben zo een van die meisjes die de mensen rap in een hoekje duwen. Maar ik ben mentaal sterk en ik weet goed genoeg waar is sta. En als je me eenmaal kent, val ik best mee. Ik merk dat mensen veel met mij kunnen lachen en dat ik een giechelkont ben. Verder houd ik ontzettend veel van mijn familie en vriendinnen. En zoals elk meisje ook van jongens, en dan vooral zo van die je kan knuffelen zonder dat ze het willen. Ik vind het geweldig om hun 'Fuck, die hij mij toch geknuffeld'-gezicht te zien! Maar ik moet gaan, m'n kleine zusje wilt dat ik meega naar buiten,
    x Naoo.
    Plaatje: http://i702.photobucket.com/albums/ww27/iambriloveme/l_d22e05efbafd46c7b598eabecb6aa391.jpg


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.