• Ik heb weer en idee hoor!!
    Nou eigenlijk 2, maar ik begin er met 1tje.
    En natuurlijk,, heeft Elle dan ook weer Rollen Nodig,, anders Kmt Elle niet ver! En Elle vind het leuk om in haar 3de persondelijk heid te praten,, of was het nu 2de persondelijk heid?! >.<

    Maar oke,, Eventjes waar het verhaal over gaat!


    Bill en Tom ZIjn hier nog maar 15,, En zijn nog niet bekend enzo. Ja dat worden ze pas later in het verhaal.. Ze zitten dus nog op sgool, En natuurlik zit er ook een meisje in de klas. Heel logies. Dat meisje (De hoofdrol) Lijkt een gewoon meisje met een gewoon leven,, Ze heeft vrienden op sgool, word niet gepest,, heeft Liefe ouders. Maar er is tog iets met haar. Ze vind zigzelf veel te dik. OKe ze is niet Dun,, teminsten nog niet heel erg. maar ze is ook niet dik. Ze heeft geen buikje, maar wel gewoon haar vrouwelije vormen. Allen zij ziet dus niet dat ze dun is, en wil afvallen. Elke pauze gooit ze haar broot weg. En als ze dan tog iets eet verdwijnt ze de wc in, en slikt ze laceerpillen (Foud gesgreven dnek ik) Het meisje beseft niet, dat ze verkeert beig is. Niemant weet dan ook waar ze mee bezig is, en niemant ziet ook da ze steeds dunner word. Behalfen Bill en Tom.

    Oke,, Het is wel een betje duidelijk zo tog?

    Rollen:

    Hoofdrol;Flo
    Bf Hoofdrol van haar school;
    Bf hoofdrol, van haar buurt;
    Nu nog Vriendin Tom(wel voor lang);pam1iris
    Vriendin Bill;xPLOPMELK
    Latere vriendin Georg;KiMxGeOrG
    Latere vriednin Gustav;MILLIONAIRx3
    Gewonen vriednin Bill en Tom;
    Bitch van de school;DeadPrincess


    Dat waren ze,, als je zelf nog ieddeen heb,, meld het!

    Wat ik wi weten;

    Naam;
    Plaatje;
    Teksjte alles er op en er aan;



    Belangrijk!!!!!
    Als Hoofdrol,, niet gaan lopen zeggen, Omg, ik vind mezelf veel te dik enzo,, Want dat zegt ze tegen nik sof niemant,, dat is totaal iets wat ze denkt!!!
    En voor Bf hoofdrol, niet gaan lopen zeggen,, Ik merk dat het niet goed gaat met (Naam Hoofdrol)


    Dunno ><

    Vriendin Bill; info komt zoo^^

    Naam; Annelies

    Plaatje; http://img396.imageshack.us/img396/4060/uyuuyuic6ei5.png

    Teksjte alles er op en er aan;

    Haaii snoepzz<3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al doorhad Annelies en al zo'n 15 jaar lang leef ik op deze planeet. Misschien zie ik er ouder uit, maar dat is dus niet ^^ In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop&shoppen en ook met vrienden weggaan & naar muziek luisteren. Nu bijvoorbeeld ben ik naar '3Doors OPen- Here without you' aan het luisteren. Je kan me he-le-maal gek verklaren maar ik kan geen 1 dag zonder muziek! Okay what ever. Dat is ook dat je niet zonder vrienden kan. Weetje, ik heb een tijdje een hele moeilijke periode achter de rug want al m'n vrienden hebben me tegen mij gekeerd. Gelukkig had ik nog lieve mensjes leren kennen via via. Snap je? Ach what, neen ik ben helemaal single dus heb nog geen vriend. Happy singles noemen ze dat! Maar ach, ik moet gaan want ik ga zometeen shoppen!

    Doei<3


    × Naam: Nichole



    × Leeftijd:15


    × Tekstje:Ik ben Nichole ik ben 15 Jaar Oud,Ben in 1993 in deze wereld gezet







    Ik ben een Lief Meisje,Nou eigelijk Soms







    Ik kan niet zonder Drop & Me Computer







    Verder Zing & Dans ik graag







    En heb een hekel aan HuppelMensen,Redbull,Naaktslakken,Slakken je snapt het wel



    Verder heb ik een broer van 18



    En hou van Pop & Rock





    × Plaatje:http://img.osobnosti.cz/foto/nichole-cordova/N209920-00433.jpg

    Ben rol vergeten : Graag Hoofdrol

    hoofdrol,,of gewone vriendin Tom&Bill,of vriendin Bill?

    Naam;Joyce

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=83920

    Teksjte alles er op en er aan;

    Haaaii mensen.Even een voorstelling van mezelf.Nou ik ben dus Joyce en leef al 14 jaartjes op deze aardbol.Ik ben geboren op 25 mei 1994 in Texas.Ja omg ik vind het ook erg dat ik in Texas heb gewoond.Maarja mijn ouders zijn 7 jaar geleden gescheiden en toen ben ik met mijn moeder in Amsterdam komen wonen.Verder heb ik nog een zusje Yasmine van 12 die bij mijn vader in Texas is blijven wonen.Mijn muzieksmaak is heel verschillend,maar ik luister voornamelijk naar Jonas Brothers,Lil' Wayne,Lady Gaga en Katy Perry.Verder zit ik vanaf mijn elfde onder dansen hier in Nederland.Ik heb ook al aan een aantal wedstrijden meegedaan nationaal,maar ook internationaal.Tja als je meer wilt weten vraag het me maar.Kiss <3


    Believe in yourself.

    NOg meer mensen?!


    Dunno ><

    Naam; Rachel
    Plaatje; http://s2.fotolog.com.ar/photo/l/000/616/616378_4250014464.jpg
    Als een andere moet zeg maar^^
    Teksjte alles er op en er aan;
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 18 jaartjes jong. Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen wil. En ik ben knettergek. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam.
    Ik heb een grote verslaving aan lolly's en aan mijn eyeliner.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Ook schrijf ik songteksten en verhaaltjes.
    Ik haat zinloos geweld en dierenleed. Maar ook arrogant gedrag en muggen.
    Ik voetbal soms en dans erg graag.
    Rol: Hoofdrol of Bf


    Music is the new sex

    gewone vrienndin van Bill en Tom , info volgt..

    Naam; Michelle
    Leeftijd; 15
    Tekst;

    Heeeeej! , ik ben dus Michelle, en ik ben 15 jaar. Ik hou heeeeel erg veel van mijn vrienden, en ik speel Tennis , Ik ben fan van Tokio Hotel & Killerpilze, maar verder luister ik gewoon top40 muziek enzo , kheb 1 broertje en ik heb zoo een beetje altijd ruzie met hem ,maar soms kan ie ook wel aardig zijn..
    ik leef in de buurt van Rotterdam en verder weet ik niets meer te vertellen!;]
    x

    foto; http://tokiohotelhereicome.hyves.nl/album/19913100/Miess/JV5M2p0h/fotos/366189876/0/b4Yr/


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Hallo,, mensen. bijna niemant reageert,, als het verhaal slegt is,, moet dat ook gezegt worden,, Want dan Kap ik hem af!!


    Dunno ><

    rol vriedin van tom

    Naam; pamela

    Plaatje; http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg

    Teksjte alles er op en er aan; heej ik ben pamela en ben 15 jaar oud en ik woon bij mijn oma om dat mijn ouder toen ik 10 was een auto ongeluk hebben gehad hebben en nu dus dood zijn ik hou heel erg van shopen en naar die bios gaan(en dan met mijn vriendtje:P)ik speel ook gitaar en schrijf eigen liedtjes en zing daar bij(A) mijn karater is dat ik heel spontaan ben aftoe een bitch kan zijn en heel stout kan zijn en ook heel lief kan zijn en niet snel jaloers maar wel heel eigewijs maar ik ga weer vedr met gitaar doei XXX


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Hallo,, mensen. bijna niemant reageert,, als het verhaal slegt is,, moet dat ook gezegt worden,, Want dan Kap ik hem af!!



    Het verhaal is gOed

    Je moet er echt niet mee kappen

    wil jezegen af ik de rol heb(A) het is een supper idee


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    wil jezegen af ik de rol heb(A) het is een supper idee

    Nou ik wagt nog even met kiezen,, Aangezien bijna niemND REAGEERT, EN HET BIJ MIJ OFER KOMT,, DAT HET VERHAA SUCKST
    Sorry van die CapsLock,, ging perongeluk


    Dunno ><

    Het verhaal suckt helemaal niet. Maar die ventjes klikken gewoon niet op je topic>.<


    Music is the new sex

    Nouw,, er kijken zupper veel mesnjes hier op,, Maar ik heb pas 14 reacies,, met de meine me berekent!! En nog dubbele reacies van jullie dan.


    Dunno ><

    Ik vind dit een super verhaal hoor. Misschien zijn er te weinig mensen actief op het forum?


    Music is the new sex