• Heeey,
    Okay, misschien is dit een beetje laat, aangezien de inzending al over veertig dagen moet worden ingeleverd...
    Maar ik wil wel graag meedoen en ik dacht; minimaal 60.000 woorden in veertig dagen ga ik niet redden, dus misschien dat iemand samen met mij mee wil doen! (:

    Het gaat hierom --> Chicklit schrijfwedstrijd van uitgeverij Luitingh Sijthoff!

    Het heeft natuurlijk een aantal voorwaarden, die kan je op de facebook-pagina van Chicklit.nl vinden..
    Het moet wel uiterlijk 31 december (dit jaar) worden ingeleverd, over 40 dagen dus.. Het is dus ook wel belangrijk dat je veel tijd hebt ervoor! :$

    als iemand geïnteresseerd is en we redden het niet, dan kunnen we het misschien bij een andere uitgeverij proberen?!

    I hope one of you is interested!

    xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Geen reclame, please.

    Nee. Dan had je net zo goed deze maand met de NaNoWriMo mee kunnen doen.

    I didn't know about that!


    Geen reclame, please.

    Ik wil wel maar ik weet niet of het lukt

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 15:14 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waar kan je dan die voorwaarden vinden op de Facebookpagina? Want die probeer ik nu te vinden.
    Nou schrijf ik zelf vrijwel nooit chicklits maar dat is een ander verhaal.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Percywood, bij de link staat weer een link naar die pagina met de voorwaarden!


    Geen reclame, please.

    Hahaha, ik ben daar heeeel kort recensent (bij Chicklit) geweest.
    Maar sorry, ik heb geen tijd om daaraan mee te doen. Toch succes!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 16:04 ]


    Bad decisions make good stories.

    Bournemouth schreef:
    @Percywood, bij de link staat weer een link naar die pagina met de voorwaarden!

    Daar heb ik gekeken, maar ik zag toch echt geen voorwaarden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb het nogal druk op dit moment, dus nee. Maar die wedstrijd werd vorig jaar en het jaar daarvoor ook al gehouden, dus waarschijnlijk volgend jaar ook wel weer. Je zou het dus ook dan kunnen proberen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Percywood oh, onder 'hoe doe je mee?' op die facebook pagina, staat weer een link naar de voorwaarden..

    @Square I know, maar ik heb nu meer tijd... aangezien ik niet naar school ga..


    Geen reclame, please.