• Ik had een ideetje over voor een RPG. Het verhaal kort samengevat is over een groep piraten die op een eiland een vuurtoren innemen, om zo schepen op het verkeerde pad te kunnen leiden en hen te overvallen. Hierbij spelen de vijandige eilandbewoners en de tegendraadse vuurtorenwachter natuurlijk ook een rol. Maar het word dan wel een RPG voor ervaren spelers, met strenge regels en lange stukken, minstens zo lang als een normaal hoofdstuk op Q -meer dan 300 woorden dus- Ik weet alleen niet of er wel mensen mee willen doen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:51 ]


    Your make-up is terrible

    Mm het lijkt me wel een leuk idee, het is alleen niks voor mij :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik doe best mee aan RPG's waar ervaren spelers spelen en langere stukken worden geschreven, maar ik denk dat voor de meeste 300 toch te veel is. Maar dat denk ik, misschien zijn ze er wel hoor.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    Ik doe best mee aan RPG's waar ervaren spelers spelen en langere stukken worden geschreven, maar ik denk dat voor de meeste 300 toch te veel is. Maar dat denk ik, misschien zijn ze er wel hoor.


    300 valt op zich best mee eigenlijk. Ik schrijf vaak tegen de 300 woorden als ik een reactie maak, maar het is lastig als je tegenspeler dat niet doet, dan kan je er ook minder mee.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het eerlijk gezegd een goed idee. Helaas ben ik RPG verslaafd en heb het te druk. Ook is mijn schrijfstijl niet zo geweldig, maar 300 woorden kan ik wel halen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben voor :Y)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vuurtoren Nikki, niet voortoren :')

    En mij lijkt het ook een leuk idee ^^

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 8:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan de 300 woorden niet halen. Anders had ik graag meegedaan.


    26 - 02 - '16

    Neiva schreef:
    Vuurtoren Nikki, niet voortoren :')

    En mij lijkt het ook een leuk idee ^^


    Shhhht.


    Your make-up is terrible

    Op zich best leuk, maar niet bepaald mijn ding. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.