• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    [Reactie]

    Niall Horan

    Volgens mij verslikte ze zich, althans zo klonk het wel. Even grinnikte ik. "Nou, dat geloof ik aardig ja" zei ze grinnikend waarna ze even met haar hand door mijn haar woelden. Mijn mondhoeken krulden omhoog en er verscheen een grijns op mijn gezicht. "Ik weet het wel zeker." zei ik met diezelfde grijns op mijn gezicht. Snel at ik de laatste drie koekjes van het pak op en betreurde toen ik het zag. Snel herstelde ik mijzelf weer en mijn been leunde nu over mijn andere been. Als ik nu nog meer zou eten, zou alles al opstaan. Ik keek weer omhoog, in het gezicht van Olivia.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik liet mijn kin op mijn gevouwen handen rusten en luisterde aandachtig naar haar verhaal. Ik kon me er goed in vinden, aangezien muziek en schrijven mijn grote passies waren. ''Ik durf te wedden dat je een hele goede schrijfster bent,'' knipoogte ik verlegen, ''Ikzelf ben sinds mijn zevende met muziek bezig en sinds mijn veertiende voornamelijk met teksten schrijven. Het is de enige manier waarop ik duidelijk mijn boodschap kan overbrengen want zo'n geweldige prater ben ik niet.'' bekende ik. Mijn gedachten dwaalden af naar mijn gitaar en koffer die nog altijd in de hal stonden. ''Wil je anders een liedje van me horen? Ik wil best iets voor je spelen, en ik moet toch nog mijn spullen naar boven brengen.'' Ik keek haar afwachtend aan en voelde tegelijkertijd hoe het bloed naar mijn wangen steeg. Ik had nog nooit aan iemand voorgesteld of ze mijn werk wouden horen, maar voor alles was er een eerste keer, toch?

    [Mijn topics, Brookelle komt zo (:]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [MT :] ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Ik wierp een blik op de klok die boven de trap hing. 15:47. Ik zuchtte en keek rond. 'Wie gaat er vandaag koken?' vroeg ik. Mijn hand greep naar mijn zak, waar normaal mijn mobiel inzat. 'Ohja' herinnerde ik me. Snel rende ik door het huis opzoek naar Louis. Toen ik hem gevonden had keek ik hem smekend aan. 'Wil jij vandaag koken? Jij bent waarschijnlijk de beste hier' vroeg ik hem en ik liet me met een zucht neerploffen. 'Louis William Tomlinson. Ik dwing je om vandaag te koken' zei ik doodserieus. Denkend mompelde ik wat over Paul. Hij had dit ons aangedaan. En hoe zou het met Lux en Lou zijn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Belt Liam Lou of praat hij echt tegen hem?]

    [Hij praat. Mobiel is kapot xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    "Ik weet het wel zeker." Ik grinnikte zachtjes terwijl ik even naar mijn lege beker Ben&Jerry's keek in de hoop dat er op de een of andere manier ijs bij zou verschijnen. Maar helaas, hoelang en geconcentreerd ik ook staarden. Het hielp niet. Ik zuchtte zachtjes waarna ik hem weggooiden en ik mijn lepel ergens anders dumpten. Zachtjes knikte ik. "Weetje, daar twijfel ik niet aan. Ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat je hem blut zou kunnen eten." ik lachte zachtjes waarna ik Niall weer aankeek en glimlachten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Got it ;3]

    Louis William Tomlinson


    'Wil jij vandaag koken? Jij bent waarschijnlijk de beste hier' Ik schrik op van Liam zijn stem. Hij klonk alweer wat vrolijker. Ik wil net antwoorden als hij door gaat. 'Louis William Tomlinson. Ik dwing je om vandaag te koken' Ik schrik hard in de lach en veer op. 'Ja meneer.' Ik maak een saluerend gebaar zoals ze dat in het leger doen. 'En wat wilt u eten?' Vraag ik met een glimlach. Hazza zou me vast wel helpen met koken.

    Niall Horan

    Van een ver gesprek hoorde ik dat Louis vanavond zou koken, met Harry of iets dergelijks. Zoveel beter, want Lou was echt de beste in koken. "Weetje, daar twijfel ik niet aan. Ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat je hem blut zou kunnen eten." lachte ze zachtjes. Eventjes kleurden mijn wangen licht, vanwege het feit dat ik haar aankeek. Aangezien we nog steeds in de keuken stonden, en Louis waarschijnlijk zo zou gaan koken, had ik maar in gedachten om naar de woonkamer te gaan. "Zullen we naar de woonkamer? Onze Lou zal zometeen wel koken, geloof me. Dat kan hij als de beste." grinnikte ik. Wachtend op haar antwoord, ze was het eerste meisje waar ik tot nu toe mee had gepraat, ze leek me echt aardig.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Liam James Payne

    'Weet ik veel. Iets wat iedereen lust. Waar houdt iedereen van?' mompelde ik. Louis was dan wel de kinderachtigste, raarste en zeker niet de serieuste maar hij was wel een goede kok. 'Misschien spaghetti. Dat heb ik allang niet meer gehad, en dat lust iedereen wel. Vraag anders wat aan Nialler, die weet al het eten' kletste ik door. 'Het is bijna vier uur, en de kijkers hebben nog geen eens wat leuks gezien' grinnikte ik. 'Tenzij iemand uitgegleden is door een bananenschil. Hoe zou dat eruit zien? Technisch gezien kan het niet, omdat je niet echt uitglijdt over een bananenschil' vertelde ik hem.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    Niall zijn wangen kleurden licht rood, iets dat mezelf ook zachtjes liet blozen. Blozen, een van de dingen waar ik een ontzettende hekel aan had. Aangezien dat bij mij nogal snel ging. "Zullen we naar de woonkamer? Onze Lou zal zometeen wel koken, geloof me. Dat kan hij als de beste." Ik grinnikte zachtjes waarna ik met een hupje van het aanrecht afsprong en hem aankeek. "Lijkt me een goed idee. En dat geloof ik best." ik glimlachte waarna ik zijn hand vastpakten en hem meetrok richting de woonkamer.


    The expert in anything, was once a beginner.