• Mijn moeder, daar begint het allemaal mee.
    Ik zat dus rustig op mijn kamer te studeren voor de examens, komt mijn moeder opeens met mijn hond binnengestormd en begint haar te slaan met de aftrekker. Blijkbaar had m'n hond op het bed van m'n ouders geplast (dit doen veel honden hoor) en m'n moeder had haar op heterdaad betrapt. Oké, dan moet ze gestraft worden, maar ze bleef gewoon doorslaan met dat ding! Ik ben er dus tussen gekomen en heb mijn hond bij mij genomen, waardoor mijn moeder ook nog eens boos op mij werd.
    Maar toen bleek dus dat ze de deur van haar kamer was vergeten te sluiten, en omdat iedereen van de familie weet dat onze honden nogal eens op bed durven te plassen moet die altijd dicht zijn.
    Toen eiste ze dus dat IK de lakens zou gaan verversen, waarop ik dus zei dat zij de deur had opgelaten en het dus niet mijn schuld is. Haar hond had vorige week ook op mijn bed geplast en toen heb ik ook alles zelf moeten doen.
    Mijn vader die de discussie had gehoord kwam er ook bij en gaf mij zelfs gelijk. Wie de deur laat openstaan moet er zelf maar voor opdraaien.
    Toen heeft mijn moeder dus mijn hond bij de nek genomen en buiten gegooid, en toen ik haar wou gaan halen heeft ze de deur achter mij op slot gedaan, waardoor ik dus niet meer binnen kon, tot mijn vader de sleutel had afgenomen en mij terug binnen liet.
    Nu mag ik dus mijn vriendje niet meer zien tot eind december, alleen maar omdat ik zei dat het niet mijn schuld was, en zelfs mijn vader kan er niets aan veranderen, ook al staat hij aan mijn kant.
    Yay, menopauze deel 26538627863582! (':

    En kom ook niet af met bullshit van "het is jouw hond dus jij moet het opvegen". Als een hond eenmaal op bed begint te plassen is het vrijwel bijna onmogelijk om het af te leren, dus de enige optie die overblijft is gewoon de deur sluiten en wij zitten met 3 honden die hier last van hebben.

    Dus nog iemand die hier een moeder in de menopauze heeft?

    Edit: mijn vader heeft gisteren nog heel lang met haar gepraat, en uiteindelijk is mijn straf opgeheven, aangezien ik er eigenlijk niets mee te maken had. Ze heeft ook sorry gezegd voor het slaan van m'n hondje, het was gewoon uit pure frustratie omdat het al de 3e keer is dat een van onze honden op het bed plast. Mijn moeder is buiten dat wel de grootste dierenvriend die er is hoor.. :')

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 18:51 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dafug, hoe durft ze je hond te sláán en jullie buiten te sluiten... Sorry hoor, maar dat klinkt krankzinnig in mijn oren. Maar met vriendje bedoel je de hond?
    Anyway, super vervelend voor je! :c

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:37 ]


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    Dafug, hoe durft ze je hond te sláán en jullie buiten te sluiten... Sorry hoor, maar dat klinkt krankzinnig in mijn oren. Maar met vriendje bedoel je de hond?
    Anyway, super vervelend voor je! :c


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oh ja hoor, bij ons ook. Helaas..
    Succes dan in ieder geval. Misschien kun je nog eens met je moeder praten over een weekje of zo?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thank God de mijne nog niet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Pfgh, ken het verhaal >.<
    Ik denk gewoon altijd dikke vinger, zolang het onrechtvaardig is, hou ik me er toch niet aan. Ik vind niet dat je moeder zoiets kan maken en zou me er dan ook niet aan houden, maar dat is jouw keuze. Succes iig :[


    i put the fun in funeral

    Warpaint schreef:
    Dafug, hoe durft ze je hond te sláán en jullie buiten te sluiten... Sorry hoor, maar dat klinkt krankzinnig in mijn oren. Maar met vriendje bedoel je de hond?
    Anyway, super vervelend voor je! :c


    Neen, mijn vriendje. Als in mensenvriendje, haha.
    De hond heb ik gewoon terug binnen genomen, niemand komt aan mijn kleine schat!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wat raar. Dat kan zij toch niet zomaar bepalen?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Drogo schreef:
    (...)

    Neen, mijn vriendje. Als in mensenvriendje, haha.
    De hond heb ik gewoon terug binnen genomen, niemand komt aan mijn kleine schat!

    Nouja zeg, wat heeft je vriendje met het hondgebeuren te maken? ;p Ik zou me daar niks van aantrekken en gewoon m'n vriendje blijven zien als ik jou was. (;


    You are beautiful, you are love.

    succes met het doorbrengen van de maanden ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Als menopauze hetzelfde is als de overgang. Want mijn moeder zit er nu al vijf jaar in als ik me niet vergis. En ze heeft iedere keer wat. Dan doet ze lief en dan een uur later begint ze weer te zeuren of naar te doen. Ik ben dus niet de puber in huis, mijn moeder is dat, helaas.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Als menopauze hetzelfde is als de overgang. Want mijn moeder zit er nu al vijf jaar in als ik me niet vergis. En ze heeft iedere keer wat. Dan doet ze lief en dan een uur later begint ze weer te zeuren of naar te doen. Ik ben dus niet de puber in huis, mijn moeder is dat, helaas.

    Ja, dat is hetzelfde.
    Anyway, ik vind het echt belachelijk van jouw moeder, want het is haar schuld en daar kun jij niets aan doen. Mijn moeder zit helaas ook in de overgang en smijt mijn schoenen en jas in de vuilniscontainer als ik ze niet opruim. Ik denk dat al mijn spullen er al eens in hebben gezeten.


    Take risks and conquer your fears.

    Reden te meer waarom ik geen hond in huis moet :'D

    Afgezien daarvan vind ik het dus knap lullig voor je dat je ma zo doet. Vooral omdat ik net als Warpaint niet echt de link zie tussen dat hondgebeuren en je vriendje...
    Verder denk ik inderdaad wel dat je je ma eerst wat laat afkoelen (ik zou namelijk ook echt zo over de zeik zijn en zo reageren wanneer een hond op m'n bed pist). Zoals Patholoog al zegt, praat er eens rustig met haar over wanneer het bekoeld is en ze minder over de zeik is. Het is logisch dat ze amper voor rede vatbaar is op het moment, dat zou ik ook zijn in die situatie en ik zit niet eens in m'n menopauze :'D
    Dat neemt niet weg dat ik het niet goedkeur dat ze zo reageert, zo moet je dat dus ook absoluut niet opvatten. Ik ben alleen iemand die exact hetzelfde zou reageren, het enige verschil is dat ik het bij een enkele rotschop hou en het beest meteen buiten smijt. En ja, ik ben iemand die dan wel weer wat rationeler is en zegt van, mijn kamer, mijn bed, mijn verantwoordelijk, ik dus opruimen ^_^

    Veel sterkte ermee in ieder geval (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Best wel raar... Wat heeft je vriendje hier nou weer mee te maken? Dat vind ik echt een heel rare straf.
    En ik vind het ook heel onredelijk dat je gestraft bent - als ik het zo lees dan, want ik weet natuurlijk niet hoe je je moeder te woord hebt gestaan.
    Misschien moet je later nog even met haar praten of zo? Kijken of er nog iets te veranderen valt aan de situatie...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Warpaint schreef:
    (...)
    Nouja zeg, wat heeft je vriendje met het hondgebeuren te maken? ;p Ik zou me daar niks van aantrekken en gewoon m'n vriendje blijven zien als ik jou was. (;


    Omdat ze denk dat dat het enigste is waar ze mij mee kan "straffen". Straffen omdat ik heb gezegd dat het niet mijn schuld is :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Ja, dat is hetzelfde.
    Anyway, ik vind het echt belachelijk van jouw moeder, want het is haar schuld en daar kun jij niets aan doen. Mijn moeder zit helaas ook in de overgang en smijt mijn schoenen en jas in de vuilniscontainer als ik ze niet opruim. Ik denk dat al mijn spullen er al eens in hebben gezeten.


    Mijn moeder dreigt daar alleen mee. Ze weet dat ik dan ook wel iets vind wat zij doet dat mij niet bevalt en ongeveer hetzelfde reageer.


    Physics is awesome