• Vandaag was echt een emotioneel zware dag voor mij.
    Allereerst is vandaag voor de leerlingen bekend geworden dat er twintig leraren bij ons op school verplaatst gaan worden of minder uren moeten gaan maken + de leraren met een tijdelijk contract worden sowieso de deur uit gedaan na de zomer, waaronder mijn leerkracht. Daar was tijdens het vijfde uur een ontzettend tumult over en daarna is het bekend gemaakt aan ons. En ook al het is een leerkracht, ik vind het toch hard aankomen.
    En dan heb ik vandaag te horen gekregen dat ik al over drie maanden geopereerd ga worden aan mijn kaak. Dat komt in een keer zo kort bij.. En mijn beugel doet pijn.

    Dus, dat wilde ik even kwijt.
    Bedankt voor het lezen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sterkte. Mijn Gb en Pb staan altijd open, als je wilt klagen. Ik kan er tegen. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat is echt vervelend nieuws zeg :(
    Sterkte meis!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat van die leerkrachten had ik al van iemand gehoord. Is dit op verschillende scholen het geval?
    Veel sterkte alleszins. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Dat van die leerkrachten had ik al van iemand gehoord. Is dit op verschillende scholen het geval?
    Veel sterkte alleszins. :')


    Nee, dat is op dezelfde school.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Nee, dat is op dezelfde school.


    Ja, blijkbaar. :'D

    Bedankt iedereen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wtf hoezo dat dan? Gaat het slecht met de school dan ofseu, of hebben ze gewoon teveel aangenomen?
    Maar in ieder geval stertkte, en ook met je kaak en je beugel. Mijn gb/pb is altijd beschikbaar om eens een berichtje in te droppen wanneer je wilt, maar dat wist je al. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sterkt c:!

    Bij mijn school hadden ze iedereen zonder diploma voor lesgeven -ja, die hadden we- eruit gegooid. Dit jaar gooien ze iedereen zonder vast contract eruit, waaronder een leraar die ik ken. En hij is een goede leraar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Matilda schreef:
    Sterkte. Mijn Gb en Pb staan altijd open, als je wilt klagen. Ik kan er tegen. (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    De kins altied mie mich terech, schattie.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik moet op mijn 16de ook een operatie aan mijn kaak! Sterkte!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik moet op mijn 16de ook een operatie aan mijn kaak! Sterkte!


    Jij ook heel veel sterkte


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wat vervelend! sterkte en stuur gerust een berichtje als je wil (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ahw, wat zielig...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ah... :c
    Dat is echt heel veel rot nieuws achter elkaar.. Heel veel sterkte! <3


    26 - 02 - '16

    Ik heb een keer een kaakoperatie gehad, deed haast geen pijn, enkel de dagen erna zijn een beetje vervelend.


    She knew the rules so she knew how to break them.