• Ik weet niet of er al een soortgelijk topic is...
    maar ik vroeg me af hoe het met jullie gaat in de liefde!

    Dus...
    Ben je single, verliefd of heb je een relatie? En hoelang ben je dat al? :-)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 23:41 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Sinds gisteren bezet. <3 ^^


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Sinds gisteren bezet. <3 ^^

    Gefeliciteerd. *O*

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 11:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    forever alone hierzo>_<''


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Oromis schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd. *O*

    Thanks giiirl! :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Thanks giiirl! :Y)

    Whuuut o.o
    Pardon me please, zover ik weet ben ik een jongen.
    -checks- Ja ik ben echt een jongen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Whuuut o.o
    Pardon me please, zover ik weet ben ik een jongen.
    -checks- Ja ik ben echt een jongen.

    WOOPS. Ugh, ik was lui om je profiel te checken en had like 80 procent kans sinds bijna iedereen hier vrouwelijk is. *faalhaas*. Sorry, bro! >__<


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    WOOPS. Ugh, ik was lui om je profiel te checken en had like 80 procent kans sinds bijna iedereen hier vrouwelijk is. *faalhaas*. Sorry, bro! >__<

    Ik heb een draak als plaatje, een mannelijke username, een signature in een taal die geen hond spreekt/kent en dan gok dat ik een meisje ben? Logic :Y)
    Maar is niet erg, is niet de eerste keer. (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een relatie sinds 7 september <3


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Single.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oromis schreef:
    (...)
    Whuuut o.o
    Pardon me please, zover ik weet ben ik een jongen.
    -checks- Ja ik ben echt een jongen.


    HAHAHAHAHHAHAHAHA. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Verliefd, en bezet =D


    I am an idiot, I move.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik heb een draak als plaatje, een mannelijke username, een signature in een taal die geen hond spreekt/kent en dan gok dat ik een meisje ben? Logic :Y)
    Maar is niet erg, is niet de eerste keer. (joehoe)

    Ohh gawd, ja, ik checkte bij mijn vorige reactie je profiel en had meteen zoiets van: ahh shit, dat is Mitchell. x) Geef mijn verliefdheid maar de schuld..? *badpokerface*


    ars moriendi

    Morgen 1 week bezet hihi

    Bezet sinds twee weken en het voelt nog steeds zo raar om dat te zeggen... Maar blijkbaar is er dus zelfs nog hoop voor mij, dus dan ook zéker voor alle andere mensen die denken dat ze voor altijd alleen zullen zijn. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh gawd, ja, ik checkte bij mijn vorige reactie je profiel en had meteen zoiets van: ahh shit, dat is Mitchell. x) Geef mijn verliefdheid maar de schuld..? *badpokerface*

    Hahaha, is goed. Voor deze keer! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.