• (Novum) - Chris Brown heeft zijn twitteraccount verwijderd na een ordinaire ruzie met komedieschrijfster Jenny Johnson. De vete begon toen Johnson reageerde op een tweet van Brown, die schreef dat hij er zo oud uitzag terwijl hij pas 23 is.

    "Je gaat er nou eenmaal ouder uitzien als je een waardeloze klootzak bent", sneerde Johnson. De zanger kon zich niet inhouden. "Haal je tanden uit je mond als je me pijpt, hoer." Vervolgens volgden de beledigingen elkaar op.

    Johnson leek kwaad te zijn op Brown omdat die in 2009 zijn toenmalige vriendin Rihanna mishandelde. De laatste tijd worden de twee weer geregeld samen gezien en gaan er geruchten dat ze weer bij elkaar zijn. "Ik heb geen respect voor mensen die een misdrijf plegen en daar geen spijt van lijken te hebben", aldus Johnson.

    Volgens de Amerikaanse nieuwssite The Huffington Post maakt Johnson Brown al sinds 2009 belachelijk. "Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind dat Chris Brown de gevangenis in moet", schreef ze nadat hij Rihanna in elkaar had geslagen.

    Het is niet voor het eerst dat Brown zijn twitteraccount aan de wilgen hangt. In 2009 hield hij ermee op nadat hij in een online tirade zijn frustratie had geuit over de muziekindustrie. Volgens de zanger probeerden winkeleigenaars de verkoop van zijn plaat Graffiti te dwarsbomen


    xD

    Ik heb nog nooit van die Johnson gehoord, maar ik mag haar nu al. Ik ben het helemaal met haar eens! (:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:00 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ongelofelijk. c:


    Chaos is a ladder.

    Alsof iemand het wat uitmaakt wat die kerel doet, het is vast weer een schreeuw om aandacht (joehoe) En ik mag die Johnson :Y)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 16:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Madonna schreef:
    Ik heb nog nooit van die Johnson gehoord, maar ik mag hem nu al. Ik ben het helemaal met hem eens! (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Madonna schreef:
    Ik heb nog nooit van die Johnson gehoord, maar ik mag hem nu al. Ik ben het helemaal met hem eens! (:

    Het is een haar, maar ik ben het hier wel mee eens. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het is een haar, maar ik ben het hier wel mee eens. :Y)


    Oh ja, ik zie het. Foutje :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik mag die Jonhson ook wahahahah xD

    Mijn reactie was echt zo van: :8:|:O:)xD

    Madonna schreef:
    Ik heb nog nooit van die Johnson gehoord, maar ik mag haar nu al. Ik ben het helemaal met haar eens! (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Waarom bemoeit dat wijf zich niet gewoon met haar eigen zaken.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Waarom bemoeit dat wijf zich niet gewoon met haar eigen zaken.


    Dat dacht ik dus ook eerst, maar toen moest ik opeens lachen om haar reactie xD

    Ik dacht dat die Chirs Brown al rond de 30 was. Ik mag die Johnson wel :3.


    Shoganai i ne~

    Eerste reactie:
    OH WACHT, CHRIS BROWN GAAT WEG VAN TWITTER OH NO, OOH N- Nahh, I don't really care.


    Tijd voor koffie.

    Madonna schreef:
    Ik heb nog nooit van die Johnson gehoord, maar ik mag haar nu al. Ik ben het helemaal met haar eens! (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kwijt schreef:
    Eerste reactie:
    OH WACHT, CHRIS BROWN GAAT WEG VAN TWITTER OH NO, OOH N- Nahh, I don't really care.


    xDxDxD hahahaahah xD

    Kwijt schreef:
    Eerste reactie:
    OH WACHT, CHRIS BROWN GAAT WEG VAN TWITTER OH NO, OOH N- Nahh, I don't really care.


    Deep inside, I've never felt alive