• Titel zegt genoeg :) ik heb niets te doen dus ik hou een Q & A :)

    VRAAG MAAR RAAK!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    you an answer*


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    you an answer*


    Ja dat bedoel ik.. Oké ik faal diehard :$

    How about no.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    How about no.

    _O_


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Demustachana schreef:
    How about no.


    Tis niet verplicht :)

    Kol schreef:
    (...)
    _O_


    xD

    Zal ik eens aardig doen dan? :')

    Wat zou jij een leukere dood vinden? Door krokodillen worden gegeten of door haaien? Waarom?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Zal ik eens aardig doen dan? :')

    Wat zou jij een leukere dood vinden? Door krokodillen worden gegeten of door haaien? Waarom?


    :O Geen een!!! waarom?? nou het is een fucking eng idee om gedood te worden door krokodillen en of door haaien :O

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    :O Geen een!!! waarom?? nou het is een fucking eng idee om gedood te worden door krokodillen en of door haaien :O

    Lololo, kies iets.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)
    Lololo, kies iets.


    Ik vind beide eng.. maaarrr uhm dan kies ik Krokodil omdat dat minder eng is dan haaien (vind ik dan)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:22 ]

    Ooit een bijna dood ervaring gehad?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Waarom kun je geen fan zijn zonder je username en je profielfoto erop aan te passen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Waarom kun je geen fan zijn zonder je username en je profielfoto erop aan te passen?

    Tja, ik kan dit wel gaan quoten, maar ik heb mijn profiel, username en profielfoto veranderd naar iemand uit een boek. Hoewel ik dat toch net eventjes iets anders vind. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 22:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Licet schreef:
    Waarom kun je geen fan zijn zonder je username en je profielfoto erop aan te passen?


    Dat kan ik wel :) maar ik kon geen leuke username bedenken en een leukere plaatje vinden :$

    kittje schreef:
    Ooit een bijna dood ervaring gehad?


    Ja, ik was aan het fietsen toen ik de weg overstak en een auto mij bijna plat gereden had :O als mijn vriendin er niet was om mij kei hard te trekken, dan was ik al gone (huil)