• ik ben volgende week jarig en kort daarna is het kerst dus iedereen vraagt me wat ik wil hebben als cadeautje. Nu heb ik tegen de meeste gezegd dat ik graag nieuwe boeken wil, maar zelf weet ik eigenlijk geen titels,

    Dus nu de vraag: weten jullie leuke fantasie boeken/series?
    Harry potter, twilight, percy jackson, hongerspelen heb ik al en ik heb ook al gegoogled.

    EDIT nederlands of engels maakt me niet zo veel uit, maar las het engels is moet het niet te moeilijk zijn,

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:26 ]

    Aotearoa schreef:
    (...)
    ik heb hem nog niet gelezen omdat het niet echt mijn ding lijkt, heb de film wel gezien. De serie is van mijn vader.

    De film zuigt, heel hard. De boeken zijn zoveeeel beter, vooral als je begint met deel 2. Deel 1 is nog een beetje kinderlijk geschreven, maar daarna word het beter. Zeg dit maar tegen je pa: "Kvetha Fricaya" en als hij het niet begrijpt, moet je maar zeggen dat het is in de "Oude Taal" uit die boeken :Y)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    De film zuigt, heel hard. De boeken zijn zoveeeel beter, vooral als je begint met deel 2. Deel 1 is nog een beetje kinderlijk geschreven, maar daarna word het beter. Zeg dit maar tegen je pa: "Kvetha Fricaya" en als hij het niet begrijpt, moet je maar zeggen dat het de "Oude Taal" is uit die boeken :Y)

    de boeken zijn (bijna) altijd zoveeeel beter! En ik denk niet dat pap dat begrijpt het is lang geleden dat hij ze gelezen heeft.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    de boeken zijn (bijna) altijd zoveeeel beter! En ik denk niet dat pap dat begrijpt het is lang geleden dat hij ze gelezen heeft.

    Oh, jammer. Het betekent "Greetings, Friend." En als het zo lang gelezen is, heeft hij dan wel alle 4 de boeken? Laatst is namelijk het 4de en laatste deel uit gekomen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 22:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh, jammer. Het betekent "Greetings, Friend." En als het zo lang gelezen is, heeft hij dan wel alle 4 de boeken? Laatst is namelijk het 4de en laatste deel uit gekomen.

    Ja hij heeft ze alle 4. En hij heeft ook nog heel veel andere boeken tussendoor gelezen dus ik denk niet dat hij alle tekst letterlijk onthoud.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Ja hij heeft ze alle 4. En hij heeft ook nog heel veel andere boeken tussendoor gelezen dus ik denk niet dat hij alle tekst letterlijk onthoud.

    Aaah okay. Nou ja, jammer dan ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Aaah okay. Nou ja, jammer dan ;p

    Maar verder geen suggesties voor fantasie boeken/series?

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Maar verder geen suggesties voor fantasie boeken/series?

    Not really no. Ik zal morgen even in mijn boekenkast kijken, daar heb ik volgens mij nog een fantasie boek van een serie staan. Maar ik ga nu pitten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je dat soort boeken leuk vind moet je de serie De Boeken Van Het Begin lezen. Er zijn 3 delen, waarvan er dacht ik nog maar één vertaald is: Smaragd.
    En gefeliciteerd met je verjaardag alvast!

    Ik heb het eerste boek van de serie De Poort Des Doods, genaamd Drakevleugel. Heb hem nog niet gelezen, maar hij klinkt wel interessant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De Wetten van de Magie van Terry Goodkind.


    #WWED - What Would Emma Do?

    De Temeraire-trilogie van Naomi Novik. (bloos)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Boeken van Virginia Andrews zijn ook heel leuk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    The mortal instruments serie. Die boeken zijn liefde voor het leven.


    SLOAN.