• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Ja, goed idee" zei hij glimlachend na een kort knikje.
    "Welke had je in gedachten ?" vroeg hij waarna hij zachtjes een liedje begon te neuriën. Ik kende het ergens van, maar kon het nog niet direct plaatsen. "Geen enkele, tenzij er een film bestaat met de naam Louis" zei ik zonder enige vorm van schaamte. Had je dat nog nooit opgemerkt dan dat zoveel meisjes zich vaak doodschaamden als ze toegaven dat ze aan de jongen dachten die ze leuk vonden ? Ik had dat wel al vaak meegemaakt, maar aangezien Louis net mijn mond had leren kennen en ik met enkel een shirt, een slipje en een bh bij hem op schoot zat voelde ik niet echt schaamte.
    "Let's see" mompelde ik waarna ik met een arm naast me voelde en 2 bakjes vastnam. Ik zette de gewone tv aan waarna ik naar de juiste uitgang ging om digitaal te kijken.
    "Een abonnement op Prime hebben is handig weet je" zei ik met een lachje terwijl ik wat door de films keek.
    "Oké, avontuur, horror, romantiek, komedie of nog iets anders ?".


    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Rhoda glimlachend aan en trok haar nog ietsjes dichter naar me toe waarna ik haar haren liefkozend streelde. "Dat klonk lief."
    Rhoda pakte iets naast de bank en zette de tv aan, waarna ze naar een digitale film zocht.
    Ik knikte op haar zin en haalde mijn schouders op. "Avontuur of komedie klinkt wel leuk."
    Ja, zoals Spiderman... Ja, zelfs ik vond dat nog leuk. Liam had me gehersenspoeld met zijn Disney films... Nou ja, niet zo overdreven als Liam, natuurlijk. Maar sommige films van Disney waren nog best leuk!
    Ik speelde met Rhoda haar haren en had even de neiging om het in te gaan vlechten, maar volgens mij zou ze me dan voor gek verklaren... Niet dat ik niet gek was. Ik was ook gek, gestoord zelfs. En ik vond het wel leuk om gestoord te zijn... Ik had nooit een saai leven!
    (Kort, sorry. ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.


    [Ik ga morgen reageren. Ben vroeger uit met school, dus normaal ben ik tegen 4 uur, kwart na 4 thuis. x]

    [mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Edward Styles
    "Dankje, echt waar. Ik heb het al gezegd, maar dankje dat je me niet haat," zei Niall zachtjes en ik glimlachte even. ''Je bent mijn vriend Niall en dat zal je altijd zijn, of je nou of jongens of op meisjes valt. of het nu Zayn is of Louis die je hard heeft veroverd. ik zou je niet kunnen haten.'' glimlachte ik en haalde even mijn hand door zijn blonde haren om het door de war te gooien. ''Kom, het is tijd voor warme choco met rum.'' Grijnsde ik en liep de badkamer weer uit om beneden naar de keuken te gaan. ''Wil je er slagroom op?'' vroeg ik terwijl ik twee mokken pakte deze allebij met een dikke laag rum vulde en daarna de chocomelk toevoegde. de magnetron stelde ik in op 3 minuten en tevreden keek ik naar de twee mokken die rondjes om elkaar heen begonnen te draaien. Zuchtend draaide ik me weer om naar Niall terwijl ik op het aanraakt ging zitten. ''Maar, wat is nu je plan?'' ik wilde niet meteen roepen dat hij het uit zijn hoofd moest zetten omdat Louis duidelijk zijn voorkeur voor Rhoda had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik lachte en maakte een instemmend geluidje, "Even kijken wat ik kan vinden". Ik scrolde door de lijst heen en tuitte mijn lippen eventjes. Ik kon heel moeilijk kiezen, dat was misschien een slecht kantje aan mezelf, ja, niet te geloven huh ? Ik een slecht kantje. Puh. Nee, grapje, ik had weldegelijk minder goede kanten hoor. Ik beet op mijn lip en richtte mijn ogen op Louis.
    "Dus welke wil je zien ?" vroeg ik toen ik terug bovenaan de lijst zat. Ik lachte onschuldig. Subtiel huh ? Ik vond dat ook. Het was een subtiele manier zodat ik toch niet hoefde te kiezen en ik ging er sowieso blij mee zijn want het was Lou die koos.

    Louis William Tomlinson.

    Rhoda lachte en maakte een instemmend geluidje. "Even kijken wat we vinden..."
    Ik keek met haar mee en bleef aandachtig kijken naar welke film ze zou kiezen, maar tot mijn verbazing koos ze er geen een uit.
    "Dus... Welke wil je zien?" vroeg Rhoda uiteindelijk, waardoor ik zachtjes grinnikte.
    Ik moest zeggen dat ze het slim had aangepakt, want volgens mij was het eerst niet eens de bedoeling dat ik er een zou kiezen... Ik haalde mijn schouders op en zei een willekeurig getal. "Vijf."
    Ik had geen idee welke film ik nou had uitgezocht! Het zou me niets verbazen als we dadelijk naar Nemo zaten te kijken of zo... Dat zou weer een typische actie van mij zijn.
    Ik keek Rhoda afwachtend aan en beet op mijn lip terwijl ik haar verder streelde. Het was zijdezacht... Mijn handen waren net bakstenen vergeleken met haar zachte, bruine haren die soepeltjes tussen mijn vingers door gleden.
    "Wanneer ging jij nou eigenlijk voor me zingen?" vroeg ik zachtjes.
    Ja, ik was verschrikkelijk benieuwd naar haar zangkunsten! Wie weet wat ze daarmee kon...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    ''Je bent mijn vriend Niall en dat zal je altijd zijn, of je nou of jongens of op meisjes valt. of het nu Zayn is of Louis die je hard heeft veroverd. ik zou je niet kunnen haten.'' glimlachte Harry waardoor er ook op mijn gezicht een glimlach kwam. Ergens had ik zo'n reactie bij Harry kunnen verwachten, hij is tenslotte één van mijn beste vrienden. Hij haalde zijn hand door mijn haren waardoor die in de war kwamen te staan. ''Kom, het is tijd voor warme choco met rum.'' zei harry waarop ik meteen mijn tanden ontblootte met een lach. Ik bedoel, er zit chocolade in chocomelk en dan ook nog eens rum. Dan krijg je een Niall altijd blij.
    ''Wil je er slagroom op?'' vroeg Harry na een tijdje waarop ik verlekkerd knikte. "Duh," ,lachte ik.
    Even bleef Harry naar de twee mokken in de magnetron staren, maar draaide zich al snel weer naar me om. ''Maar, wat is nu je plan?''
    Ik haalde mijn schouders op. "Wat kan ik eraan doen?"


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    "Wat kan ik eraan doen?" Zei Niall waarbij hij zijn schouders ophaalde. ik deed hetzelfde. ''Weet ik niet.'' Gaf ik toe en haalde de nu hete mokken weer uit de magnetron, schudden de slachroom bus en spoot een grote hoeveelheid slagroom in de mokken. ''Kijk eens aan.'' Ik gaf een van de mokken aan Niall en we liepen naar de woonkamer om me vervolgens op de bank neer te ploffen.
    Ik ging met mijn rug tegen de armleuning zitten en op mijn rechterbeen zodat ik Niall aan kon kijken. Ik keek even bedenkelijk naar mijn mok terwijl ik met een lepeltje de Slagroom onderdompelde. ''Ben je van plan het hem te gaan vertellen?'' Vroeg ik terwijl ik een lepel slagroom naar nam en de blonde Ier vragend aankeek.
    Ik hoopte dat ik voor een keer eens iets zou kunnen verzwijgen voor Louis, want het zou niet de eerste keer zijn dat ik geen geheim voor mijn beste vriend kon verzwijgen. Toch wist ik dat ik nu wel zou moeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik begon te lachen en ging naar nummer 5. Het bleek uiteindelijk een film te zijn die ik nog niet had gezien, en waarvan ik de titel niet gelezen had. Te lui. Hij keek me aan bijtend op zijn lip waardoor 1 mondhoek omhoog krulde.
    "Stop doing that, het leidt me af" lachte ik.
    "Wanneer ging jij nou eigenlijk voor me zingen ?" vroeg hij zachtjes. Ik haalde mijn schouders op en tuitte mijn lippen. De film ging op pauze waarna ik me met tegenzin uit de armen van Louis liet glippen, "What about now ?".
    Ik liep mijn gitaar en ging zitten waarna ik de gitaar goed op mijn schoot zette. Ik zette mijn vingers op de juiste noten en begon te spelen. De woorden van Sparks Fly rolden uit mijn mond. Na eventjes kon ik de noten vanbuiten en keek gewoon naar Louis met een lichte glimlach op mijn lippen. Om de zoveel tijd keek ik terug naar mijn vingers, gewoon omdat ik zeker wist dat ik het nog altijd goed deed.

    Louis William Tomlinson.

    Ik grijnsde en stopte met lip bijten.
    Na een tijdje liet Rhoda zich met tegenzin uit mijn handen glijden en liep ze naar haar gitaar. Ze begon te spelen en tegelijkertijd zong ze een liedje wat me kippenvel bezorgde.
    Ik bleef aandachtig luisteren en sloot uiteindelijk zelfs mijn ogen. Nooit gedacht dat ik nog eens zo rustig zou worden hiervan... Haar stem was engelachtig, mooier dan dit kon niet.
    "Wauw..." mompelde ik toen ze klaar was. "Ik ben sprakeloos."
    Ja, dit was een van de speciale momenten dat ik geen woorden had voor iets. Rhoda haar stem was net een druppel in de Sahara, hartstikke speciaal en uitzonderlijk mooi...
    Ik keek haar glimlachend aan. "Je zou echt iets met je talent moeten doen, Rhoda."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Harry gaf me een mok en we liepen naar de woonkamer waar ik me in de zetel liet vallen, bijna morste ik mijn chocomelk, maar ik zou het nooit laten gebeuren dat er voedsel of drank werd gemorst. Ik bekeek de slagroom op mijn chocomelk, mijn gedachten waren leeg. Misschien was dat ook wel goed voor een keer, ik wist dat het toch niet zolang ging duren voor er weer wat in mijn gedachten springt. En natuurlijk moet dat Louis zijn. Met het lepeltje schepte ik het bovenste van de slagroom en stopte het in mijn mond waar ik de slagroom liet smelten. ''Ben je van plan het hem te gaan vertellen?''
    Ik liet een diepe zucht en keek naar Harry. "Weet je," ik stopte even. "Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik het teen hem zou moeten vertellen? Wat zou er veranderen? Buiten dat onze vriendschap dan waarschijnlijk nooit meer hetzelfde gaat zijn," ging ik uiteindelijk verder waarna ik een slok van mijn chocomelk nam.


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik legde mijn gitaar weg en liep naar Lou toe, "Misschien doe ik dat wel ja" zei ik met een lachje. Ik trok hem recht aan zijn hand en keek hem aan, "Your turn" zei ik licht grijnzend.
    Ik nam de gitaar terug op en liet me neerzakken in de zetel. "Als je piano wilt spelen is dat ook goed hoor".
    Ik tokkelde eventjes op mj-ijn gitaar en keek hem toen weer aan. Ik was benieuwd naar wat hij zou zingen en hoe zijn stem klonk. Als was ik er wel heilig van overtuigd dat zijn stem klonk als die van een engel.

    Louis William Tomlinson.

    Ik grijnsde en knikte, waarna ik eventjes aan mijn shirt plukte en daarna opkeek naar Rhoda. "Oké dan..."
    Ik sprong op en liep naar de piano toe, waarna ik eventjes op mijn lip beet om mezelf te herinneren aan het ritme. Ik speelde de intro en begon daarna zachtjes te zingen, maar mijn stem liet ik na een paar seconden alweer harder klinken. Ja, ik was een beetje zenuwachtig om voor Rhoda te zingen... Misschien vond ze me wel klinken als een verzopen kat. En dan? Dan stond ik toch mooi voor schut...
    Na een kleine minuut had ik de smaak te pakken en kon ik mijn handen zonder enige moeite over de toetsen laten glijden. Ik leek mezelf wel te isoleren, net zoals altijd als ik zong...
    (Doe maar net alsof hij zichzelf alleen begeleidt met de piano! x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    {{{{hhaaajjooooo,,,,mmmiiijjjnnn tooppppiiccsss}}}}


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles
    Ik knikte even en keek weer naar mijn chocomelk. Ieder ander persoon had ik aangespoord om het te vertellen omdat je nooit wist wat diegene voor jou voelden. Maar dit keer deed ik dat niet. Ik wist dan misschien nu ook niet hoe Louis op die manier naar Niall keek, maar dat wilde ik dan ook liever niet. Daarbij was het maar al te duidelijk dat Louis zijn zinnen op Rhoda had gezet. "Misschien is dat wel beter ja." Zei ik ongemakkelijk. Normaal zou ik nooit adviseren de liefde voor iemand op te geven maar in dit geval zag ik geen andere oplossing.
    "Maar, ben je nu echt gay?" Ik wist dat het voor de hand lag, maar ik wilde gewoon een bevestiging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''