• 'The Hunger Games': 'Mockingjay' Movie Gets Release Date

Posted: 07/10/2012 5:22 pm Updated: 07/10/2012 5:22 pm

While "Catching Fire" may have reaped most of its cast, the third installment of "The Hunger Games" now has its release date.

The big-screen adaptation of Suzanne Collins's hit cleaned up during its March debut, but Lionsgate is now setting its sights on November for the rest of the franchise's release.

"Catching Fire" is set to hit theaters November 22, 2013, and it will be followed by a two-part conclusion of "Mockingjay" on November 21, 2014 and November 20, 2015.

Meanwhile, things are heating up for "Catching Fire": Jena Malone has signed on for the role of Johanna and Philip Seymour Hoffman for Plutarch Heavensbee. All in favor of fast-forwarding to November 2013, say aye.

Bron

Er worden de laatste tijd wel veel boeken in 2 films opgesplitst, niet?
    Even though, I can't wait ^^ maar eerst natuurlijk Catching Fire *O*
    Wie gaat zich mee verheugen?

[ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 17:21 ]

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Dat was al langer bekend, maar ik zie het liever gewoon in één film anders moet je weer een jaar wachten.

Take risks and conquer your fears.

Dat Mockingjay 2 films word, is al een tijdje bekend. Maar ik kan ook niet wachten, helemaal niet nu er weer foto's uitegelekt zijn.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Insurgent schreef:
    Dat was al langer bekend, maar ik zie het liever gewoon in één film anders moet je weer een jaar wachten.

Bij mij niet :X ik heb ze trouwens ook liever in 1 film...dan maar een film van 4 uur...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Dat duurt nog zooooo lang D:
    Ik vind het wel leuk dat het in twee films wordt verdeeld, dan is er meer om van te genieten en het betekent dat ze minder uit het boek weglaten.

[ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 17:25 ]

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Hmm, ik vind 't wel oké. Nog niet gehoord, maar wordt het een rage ofzo?

Verder is het inderdaad wel fijn dat ze zo weinig weglaten, maar wel extra lang wachten ;P

[ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 17:26 ]

Tijd voor koffie.

Wat een onzin. Dat doen ze ook alleen maar om er nog wat extra geld aan te verdienen.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ik wist niet dat het werd verfilmt in 2 films.
    Yay, ze kunnen het beter in 1 laten._.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik verheug me met je mee *O*

En dat ze het in 2 delen doen is toch goed? Dan laten ze minder dingen weg, wat meestal het pijnpunt is bij een verfilming.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien