• Praat hier dus over K (project) ^^

    Heey ik vroeg me dus af over er nog meer mensjes fan zijn van K project:3
    zelf vind ik het een super leuke anime
    ps hier is een link waar het overgaat (wel in het engels): http://myanimelist.net/anime/14467/K

    Wie is jullie favoriete karakter?
    de mijne is Fushimi Sakuhiko of Totsuka

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 20:15 ]

    Ik vind K Project ook heel leuk. Ik wil eigenlijk ook de manga lezen, maar heb het daar momenteel veel te druk voor...
    Mijn favoriete personage is Yata Misaki, maar ik vind Yatogami Kuro ook wel leuk :)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 20:29 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik moet echt een keer beginnen met anime...


    •*• Lululu •*•

    Ik heb er 2 afleveringen van gekeken en die vond ik wel leuk :) Maar ik wacht tot hij klaar is met uitzenden en dan kijk ik hem helemaal :D


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik ken de naam, de anime zelf heb ik nooit gezien.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind heel veel leuk ;d. Neko is er 1 van ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mallory schreef:
    Ik moet echt een keer beginnen met anime...


    26 - 02 - '16

    Gasai schreef:
    Ik vind heel veel leuk ;d. Neko is er 1 van ;D


    Ja inderdaad ik vindt Neko ook so kawaii :3

    Lijkt me interessant! Waar gaat deze anime over?


    Tijd voor koffie.

    Mallory schreef:
    Ik moet echt een keer beginnen met anime...


    Do what people say you can't.

    Ik ben bij episode 3. Ik vind de Red King wel awesome en die gast op zijn skateboard. Ik ben beide namen vergeten. :')
    Ik vind Neko best vaag. Lol.

    Dragneel schreef:
    Ik ben bij episode 3. Ik vind de Red King wel awesome en die gast op zijn skateboard. Ik ben beide namen vergeten. :')
    Ik vind Neko best vaag. Lol.


    Mikoto en Misaki ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Mikoto en Misaki ;D

    Right. Die. :')

    Oooh, iemand had me die vorige week aangeraden ;o Ze zei dat de kleuren ook heel mooi waren enzo.
    Ga ik zeker een keer kijken (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Sorry, als ik deze topic onnodig omhoog heb geschopt, ik wist niet wie ik dit kon vragen en een nieuwe topic hier voor openen lijkt me niet nodig.
    Nou, ik vroeg me af of iemand wist wanneer ze seizoen 2 van K uit gaan zenden? Ben zo benieuwd~!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:37 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    Sorry, als ik deze topic onnodig omhoog heb geschopt, ik wist niet wie ik dit kon vragen en een nieuwe topic hier voor openen lijkt me niet nodig.
    Nou, ik vroeg me af of iemand wist wanneer ze seizoen 2 van K uit gaan zenden? Ben zo benieuwd~!


    Nee, dat is nog niet bekend gemaakt. Zodra het bekend word moet het hier staan: http://myanimelist.net/anime/16904/K_2nd_Season


    Mijn favo character is zonder twijfel Yata Misaki trouwens ;D

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 19:43 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.