• Ik zat even op mijn verlaten Twitter account, en ik bedacht me, om even te kijken wat iemand die YOLO zegt, eigenlijk zoal Tweet (Bij Search-dingetje dus #YOLO intypen. Ik haat de afkorting zelf namelijk).

    Nou, na vele *Facepalm* momenten, zag ik deze, en die vond ik toch wel echt heel geniaal xd:



    Zelf vind ik YOLO namelijk echt dom, maar deze vond ik wel echt leuk xD
    Et toi?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Die is idd best leuk. ^^


    life is awesome

    Ik zou erom lachen als er geen YOLO achter zou staan. Haat het woord te erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik zou erom lachen als er geen YOLO achter zou staan. Haat het woord te erg.


    Tja, dat heb ik eigenlijk ook wel, maar bij deze vindt ik het toch wel weer grappig. Maar, ik begrijp je afschuw:Y)


    Tijd voor koffie.

    Oromis schreef:
    Ik zou erom lachen als er geen YOLO achter zou staan. Haat het woord te erg.


    26 - 02 - '16

    HAHAHA, zulke dingen van Harry Potter zijn altijd grappig :').


    The odds are néver in our favor.

    Oromis schreef:
    Ik zou erom lachen als er geen YOLO achter zou staan. Haat het woord te erg.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ghehe, die is wel grappig. :')

    Ik heb ook een plaatje gezien waarop stond; "Always put your seat belt on. YOLO". Die vond ik ook wel wat hebben. x]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Harry Potter kan alles grappig maken (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind 'm juist grappig door de YOLO.

    Ik zag vandaag een meisje met dat op d'r pols staan op school, ik moest echt bij mezelf denken "Rustig, niets zeggen." :"D

    Haha geniaal xD!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Oromis schreef:
    Ik zou erom lachen als er geen YOLO achter zou staan. Haat het woord te erg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kubi schreef:
    Ik vind 'm juist grappig door de YOLO.

    Ik zag vandaag een meisje met dat op d'r pols staan op school, ik moest echt bij mezelf denken "Rustig, niets zeggen." :"D


    Ik begrijp wat je bedoelt. Altijd als er iemand voorbij loopt die YOLO of Swag zegt, heb ik altijd zin om naar ze te schreeuwen: "Die. Afkorting. Is. Afgekauwd. JE. BENT. NIET. STOER."


    Tijd voor koffie.

    Oromis schreef:
    Ik zou erom lachen als er geen YOLO achter zou staan. Haat het woord te erg.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb ook een hekel aan YOLO, maar dat soort dingen zijn inderdaad wel leuk. Bij Rory of Jack uit Doctor Who passen dat soort dingen ook erg goed. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    YOLO


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/