• Komende zaterdag om 22:00 komt op RTL5 de thriller Sint
    En alleen de trailer is al eng


    Maar toch ga ik hem kijken met mijn vader en broertje
    Wie nog meer?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarschijnlijk ga ik de film ook kijken! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Eng was hij niet, maar je had wel schrik momenten. (ziekenhuis scène) maar tegenwoordig vind ik alle Nederlandse films dik tegenvallen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Madonna schreef:
    (...)

    Ik heb het over de datum. In de trailer werd 5 december genoemd als verjaardag/sterfdatum, maar het is 6 december. We vieren het alleen de 5e. Dat is dus best wel een stomme fout.

    Correctie. Nederlandertjes vieren Sinterklaas op de dag voor zijn 'sterfdag'. Belgen vieren Sinterklaas wel op 6 december.

    Ik vond het een leuke film. Ik heb goed kunnen lachen. =P

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 16:32 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hij lijkt me zo flauw dat ik hem gewoon een keer gezien moet hebben.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Scandal schreef:
    (...)
    Correctie. Nederlandertjes vieren Sinterklaas op de dag voor zijn 'sterfdag'. Belgen vieren Sinterklaas wel op 6 december.

    Ik vond het een leuke film. Ik heb goed kunnen lachen. =P


    Wat grappig, dat wist ik niet eens (:
    Maar als nog klopt de datum die ze in de film noemden niet en ik vind het een stomme fout.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Calantha schreef:
    Die heb ik ooit op internet willen kijken, maar was in het engels gedubd ._.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb hem met mijn klas in de bus gezien naar Denemarken.. believe me, niks speciaals. Ik ben zo bang voor horror en thriller maar deze film was helemaal niet eng.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb hem gezien, een stuk of 10x xD
    Ik kan je zeggen, het verhaal is goed, maar hij is best slecht geacteerd, waardoor het niet meer eng is :) Ik vond de film eerder grappig als eng, terwijl ik niet graag naar horrors kijk. In de hele film ben ik maar 1x geschrokken, de eerste keer dat ik hem zag. Maar wil je goed lachen, zeker die film kijken!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Echt doodsaaie film. Verschrikkelijk gewoon. Had er wel wat meer van verwacht na al die ophef erover. Hij staat trouwens volledig in het Nederoands op youtube. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, ik ga hem kijken vanavond! :)


    Bad decisions make good stories.

    Madonna schreef:
    (...)

    Ik heb het over de datum. In de trailer werd 5 december genoemd als verjaardag/sterfdatum, maar het is 6 december. We vieren het alleen de 5e. Dat is dus best wel een stomme fout.


    Dat is inderdaad een domme fout. Al vieren we het op de avond voor zijn 'verjaardag' net als met Christmas eve.


    Your make-up is terrible

    Ik lach helemaal dubbel bij die film. Als het lukt ga ik hem vanavond ook weer kijken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga 'm niet kijken, want ik heb geen RTL 5.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Ik ga 'm niet kijken, want ik heb geen RTL 5.

    Iedereen heeft RTL 5, behalve als je in het buitenland woont dan, maar zelfs dan kun je het wel krijgen met satelliet en shit.
    Of je moet belg zijn :x

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 13:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij lijkt me gewoon grappig :') Ik ga hem kijken , als ik CSI heb afgekeken.. Misschien.


    I don't want you to die, I want you to suffer.