• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Rol: scriptwriter/acteur
    Naam: Logan Wade Lerman
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Amerikaans
    Karakter: Logan acteert, omdat hij er van houdt. Het boeide hem niet veel of hij beroemd werd of niet, hij deed wat hij het liefst wilde doen. Logan is erg serieus over zijn werk en probeert altijd het meeste uit zichzelf te halen. Natuurlijk houdt hij ook wel van lol hebben met zijn collega’s en vrienden, hij probeert dan ook zoveel mogelijk tijd vrij te maken voor hen. Logan is een goede luisteraar, is goed te vertrouwen en hij roddelt over niemand.
    Uiterlijk:



    Extra: Logan had eerst geweigerd hieraan mee te doen, maar toen hij een idee kreeg voor een script, belde hij gelijk zijn manager of het nog mogelijk was om toch mee te doen.


    Geen reclame, please.

    mag ik songwriter meisje?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Suree! (:


    Geen reclame, please.

    Mag ik een meisje, schrijfster? (:


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mag ik een meisje, actrice reserveren? Ik weet nog niet zeker of ik mee wil doen, maar dit laat ik tijdig weten (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik de schrijfster journalist meisje?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Schrijfster
    Naam: Olivia Greenwald
    Leeftijd (16-24): 18
    Nationaliteit: Spaans en Engels
    Karakter: Olivia is over het algemeen vrij kalm en rustig, en besteed het meeste van haar tijd aan lezen en schrijven. Iets wat ze al deed als kind. Het begon simpelweg met een prentenboek, en al snel kwamen er dikke boeken bij kijken, en tot op de dag van vandaag schrijft ze nogsteeds haar dromen en fantasiën op papier. Vandaar dat ze dus ook schrijfster is geworden. Maar vaak is ze ook gestrest, iets waarin haar spaanse temperament naar boven komt. Olivia is goed in het opkroppen van haar woedde, iets dat ze al doet sinds dat ze kind was, vanwegen haar verleden.
    Uiterlijk:




    Extra: Olivia heeft last van een kleine writersblock en probeerd doormiddel van dit programma haar inspiratie terug te vinden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mag ik Louis Tomlinson en Liam Payne :3

    Oeh, mag ik Harry?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Songwriter/zanger.
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (16-24): 19
    Nationaliteit: Iers
    Karakter:
    Niall is de jongen die vrij op de achtergrond blijft. Het liefst bemoeit hij zich niet met ruzies of discussies. Verder heeft hij een kalme persoonlijkheid, waarbij het uitstraalt dat je hem kan vertrouwen. Het sterkste punt van Niall is dat hij meestal de verlegen jongen tussen de groep is en dat hij niet zo gauw zijn mond open doet. Op sommige momenten kan hij het roer helemaal omgooien en is hij de drukste jongen die er bestaat. Niall houd, zoals gewoonlijk, onwijs veel van eten en eet op elk tijdstip van de dag.
    Uiterlijk:



    Extra:
    Niall speelt sinds hij klein was al gitaar en haalt daar het meeste zijn inspiratie vandaan. Het enige wat er scheelt, is dat zijn gitaar de meest lange tijd heeft gehad. Niet wetend hoelang hij dit nog vol houd.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 18:09 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Realist schreef:
    Mag ik Louis Tomlinson en Liam Payne :3


    Eèn van de twee. Als niemand anders de andere wilt, dan mag jij die doen! (:


    Geen reclame, please.

    Bournemouth schreef:
    (...)

    Eèn van de twee. Als niemand anders de andere wilt, dan mag jij die doen! (:


    [Prima Louis it is for now :3]

    Rol: scriptwriter/actrice
    Naam: Penelope Charlotte Stone
    Leeftijd (16-24): 18 jaar.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Penelope is een erg verlegen meisje, hoewel ze een goede actrice is. Ze is erg onzeker over zichzelf en vindt zichzelf ook helemaal niet knap. Als ze acteert kan ze zich helemaal in een ander persoon stoppen, waar ze zekerder in voelt dan als ze zichzelf is. Ze heeft een enorme fantasie, wat ze goed gebruikt in haar scripts.
    Uiterlijk:




    Penelope heeft lange lichtblonde lokken en is heel klein, nog geen 1 meter 60. Dat probeert ze te verdoezelen met veel hakken dragen, maar dat doet ze niet altijd. Ook heeft ze twee kleur ogen. Haar linkeroog is lichtgroen, haar rechteroog is half lichtgroen, half bruin. Eerst haatte ze dit echt heel erg en droeg ze bijna altijd een zonnebril of liet ze een lok voor haar oog vallen, maar nu heeft ze het geaccepteerd en vind ze het een deel van zichzelf. Doordat ze verlegen is bloost ze veel, iets wat ze ook ontzettend haat.
    Extra: Penelope is een still fan van One Direction. Ze vindt hun muziek erg goed en heeft een enorme crush op Harry, maar ook een zwak van Niall. Ze nooit om de jongens gillen, dat vind ze niet nodig. Het is niet voor One Direction, maar voor het verbeteren van haar scripts en acteerkunsten te verbeteren dat ze naar het huis gekomen is. Ze is van mening dat de andere mensen in het huis haar kunnen helpen. Ook heeft ze altijd honger, maar ze zou dit nooit toegeven. Als je haar erover aanspreekt zal ze haar leeftijd de schuld geven.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Rol: scriptwriter/actrice
    Naam: Penelope Charlotte Stone
    Leeftijd (16-24): 18 jaar.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Penelope is een erg verlegen meisje, hoewel ze een goede actrice is. Ze is erg onzeker over zichzelf en vindt zichzelf ook helemaal niet knap. Als ze acteert kan ze zich helemaal in een ander persoon stoppen, waar ze zekerder in voelt dan als ze zichzelf is. Ze heeft een enorme fantasie, wat ze goed gebruikt in haar scripts.
    Uiterlijk:




    Penelope heeft lange lichtblonde lokken en is heel klein, nog geen 1 meter 60. Dat probeert ze te verdoezelen met veel hakken dragen, maar dat doet ze niet altijd. Ook heeft ze twee kleur ogen. Haar linkeroog is lichtgroen, haar rechteroog is half lichtgroen, half bruin. Eerst haatte ze dit echt heel erg en droeg ze bijna altijd een zonnebril of liet ze een lok voor haar oog vallen, maar nu heeft ze het geaccepteerd en vind ze het een deel van zichzelf. Doordat ze verlegen is bloost ze veel, iets wat ze ook ontzettend haat.
    Extra: Penelope is een still fan van One Direction. Ze vindt hun muziek erg goed en heeft een enorme crush op Harry, maar ook een zwak van Niall. Ze nooit om de jongens gillen, dat vind ze niet nodig. Het is niet voor One Direction, maar voor het verbeteren van haar scripts en acteerkunsten te verbeteren dat ze naar het huis gekomen is. Ze is van mening dat de andere mensen in het huis haar kunnen helpen. Ook heeft ze altijd honger, maar ze zou dit nooit toegeven. Als je haar erover aanspreekt zal ze haar leeftijd de schuld geven.


    Ze is klaar. Is ze goedgekeurd?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik zou graag 'n songwriter boy willen reserveren. ^^

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 1:08 ]