• Op aarde leven normale mensen.
    Er leven mensen met ambities.
    Er leven mensen met een gave.

    Een groep tieners komt erachter dat alles wat ze schrijven uitkomt. Ideaal toch? Iedereen gaat los en schrijft wat ie maar wilt. One Direction staat bijvoorbeeld op de stoep, of iemand heeft een draak. Maar de normale mensen zijn jaloers, en ze worden gevaarlijk verklaard en verbannen naar een plek midden in de rimboe. Ze hebben dus geen papier. Tien van die jongeren weet toch te vluchten, en ze reizen de wereld rond, op zoek naar geluk.

    Dat was nog niet alles. Ook zijn er vijanden. Twee mannen van rond de dertig hebben door hoe ze de gave kunnen stelen, en ze kunnen hem soms blokkeren. De hel barst los, niemand is bang om te moorden voor de macht van de gave.

    Als je de gave hebt geef je een stuk van je ziel weg. Ze zijn dus ook gevaarlijk, want het stuk ziel dat ze weggeven, is het stuk genaamd liefde. Als je eenmaal de macht hebt, heb je niks meer lief en leef je in bittere eenzaamheid. Dat is ook de rede dat sommigen van hun de gave kwijt willen, maar zo makkelijk is dat niet. Je mag nie ontsnappen uit het kamp, maar of iedereen daar naar luistert...

    Regels:
    #minstens 7 regels
    #niet zomaar pats, boem, flits, liefde, de mensen met de gave worden sowieso niet verliefd
    #maximaal drie charchers (bij gebrek kan dit verhoogd worden)
    #alleen vechten IOC
    #OOC aanduiden door haakjes enz...
    # Naamwijzigingen doorgeven aan mij
    #geen Mary Sue's

    Als je nog mee wilt doen kan je dit invullen, niet te veel door de war schoppen AUB:

    Naam:
    Groep:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Slechte kant:
    Goede kant:
    Extra:

    Groepen:

    Mensen met de gave:
    Jared Thomas Cooper || 0o7

    Slechteriken:

    Normale mensen:

    Veel plezier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 20:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Jared Thomas Cooper
    Groep: Mens met gave
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Jared is van nature een stoere jongen. Hij pikt het niet als iemand hem iets wijsmaakt en heeft zijn eigen mening. Niemand pakt dat hem af, en dat laat hij merken ook. Nog nooit heeft hij iemand echt lief gehad, dus daar heeft hij geen problemen mee. Zijn ADHD komt hem eigenlijk alleen goed van pas, en hij kan ontzettend bot doen.
    Uiterlijk:


    Slechte kant: Jared kan dus echt heel erg bot doen en gemeen zijn.
    Goede kant: Hij is grappig
    Extra: Jared heeft ADHD

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 20:49 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik een meisje reserveren? Ik weet nog niet zeker of ik mee wil doen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel