• Alleen OP's en the lord of the rings frodo lovestory's (geen gay aub, heb er niks tegen maar hou er niet van om het te lezen). verder geen eisen

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 20:41 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    sorry moest nog noficaties doen

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:42 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    xAngelForce schreef:
    sorry moest nog noficaties doen


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Sunset

    Angel Warrior

    ik hoop dat je een abo wilt nemen (;

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 20:48 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Misschien vind je een van mijn stories wat. :)


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje


    of


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.



    Jasmijn woont in een klein, hecht dorpje op het Nederlandse platteland. Ze ergert zich aan de meeste mensen in haar naaste omgeving; de meisjes met wie ze op de basisschool heeft gezeten zijn veranderd in barbies, haar oudere zus studeert in Leiden en lijkt haar te zijn vergeten en haar moeder heeft alleen maar aandacht voor haar depressieve beste vriendin.
    De enigen aan wie ze haar hart kan luchten zijn haar goudvis Bubbel en Annali, haar beste vriendin en nichtje, die toen ze twaalf was terug is verhuist naar Zweden. Ze mailen veel en één keer per jaar met kerst, komt Annali terug naar Nederland om de kerst door te brengen bij Jasmijn.
    Alleen loopt het dit jaar anders... Annali e-mail-t nooit meer terug. Ze is spoorloos verdwenen.


    * ABN
    * Romantiek, drama en onbekende personen
    * Soundtrack


    x-x-x


    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Misschien vind je mijn eerste verhaal wel wat?

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    blackXwhite schreef:
    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    me myself en I lijkt me heel leuk, als reactie op dat the vampire diaries ding, ik lees helaas geen fanfictions op het moment, ik lees ze namelijk in het engels nu en dan zitten er heel veel goede tussen, en daardoor word ik zo teleurgesteld door alle fanfic's op q, zelfs als ze wel echt goed zijn!
    Ik zal vinnenkort naar me myself en I kijken


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Fallen Angels & Extinguished Devils
    Birds of passage




    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel de wereld te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.


    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Gedeeltelijk herschreven januari 2012
    ~ Nogmaals herschreven december 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot een van hen


    i put the fun in funeral

    Pointes.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Audacity schreef:
    Fallen Angels & Extinguished Devils
    Birds of passage




    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel de wereld te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.


    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.





    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Gedeeltelijk herschreven januari 2012
    ~ Nogmaals herschreven december 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot een van hen


    ik heb dit verhaal al een keer gelezen, ik vind het een heel leuk verhaal, maar iets dat je al gelezen heb is niet leuk om nog een keer te lezen. sorry


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.



    High in the sky
    So far away
    But still so close
    They listen to what I say
    Listen to my pain
    listen to my sadness
    and whisper softly back
    To cheer me up a bit
    They are my friends
    They are my life
    They keep all my secrets
    I can trust them
    And so can you
    Listen to the stars
    And soon you will be smiling again



    # - Fantasy
    # - Onbekende Personen
    # - Avontuur


    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 18:30 ]


    To love is to destroy.

    Extraordinary



    Het is een donkere nacht wanneer de dan veertienjarige Ophelis Grey en haar ouders van een brug rijden. Van de drie passagiers die - die nacht in het meer zouden moeten zijn omgekomen - overleeft alleen zij het. Ophelis is na die nacht echter alles behalve gelukkig te leven: waarom is zij de enige die het overleefde? En misschien nog wel belangrijker: wie is haar geheime redder? Enkele jaren later blijken de antwoorden zich langzaam te openbaren. Te beginnen met de nieuwe jongen in het altijd zo rustige Melbrooke. Ophelis wil antwoorden, maar de lijn tussen vertrouwen en verraad blijkt o zo dun.
    Moet ze haar grootmoeder vertrouwen die haar vertelt afstand te nemen van het verleden? Of de jongen die claimt de antwoorden op haar vragen te kennen?


    An extraordinary story, for an extraordinary audience


    Imagination is more important than knowledge

    Op Wattpad vind je erveel, ook in andere talen..


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.